Kompletní třínápravový nízkopodlažní trolejbus ŠKODA 28Tr na bázi karoserie autobusů SOLARIS 15m
Trolejbus Škoda 28 Tr Solaris
ŠKODA 28 Tr SOLARIS
- ŠKODA ELECTRIC a.s.
| Délka / šířka / výška: | 14.590 / 2.550 / 3.490 mm |
| Hmotnost: | 14.000 kg |
| Nástupní výška: | 320 / 330 mm |
| Maximální rychlost: | 65 km/h |
| Počet míst k sezení: | 43 |
| Počet míst k stání: | 92 |
| Průměr otáčení: | 25.000 mm |
| Nájezdový úhel: | 7° / 7° |
| Přední náprava: | ZF RL 85A, tuhá, portálová |
| Střední hnací náprava: | ZF AVN 132 |
| Zadní náprava vlečená řiditelná: | ZF RL 85A/N |
| Trakční motor: | Asynchronní 240 kW |
| Trakční pohon: | AC pohon s technologií IGBT |
| Topení: | Vodní s elektrickým výměníkem |
| Manuální sběrače proudu, bez pomocného DG | |
| Mechanická manuálně ovládaná plošina pro invalidní cestující | |
| Karoserie plně nízkopodlažní SOLARIS |
ŠKODA 28 Tr SOLARIS
Základní parametry elektrické výzbroje
Motor
| Asynchronní trakční motor | ŠKODA 33ML 3550 K/4 |
| Třífázový asynchronní trakční motor s převodovkou | |
| Jmenovitý výkon | 240 kW |
| Cizí chlazení trakčního motoru | |
| Třída izolace | 200 |
Kompresor
| Šroubový s odlučovačem vody | Hydrovane TA6 |
Elektrická výzbroj
| Střešní jednotka | SJ4.1, ŠKODA |
| Jmenovitý výkon střídače pro hlavní pohon | 225kVA |
| Jmenovitý výkon měniče pro pomocné pohony | 10kVA |
| Jmenovitý proud nabíječe vozové baterie | 220A |
| Dvojitá izolace uvnitř kontejneru | |
| Stupeň krytí čistého prostoru | IP55 |
| IGBT technologie | |
| Asynchronní pohon, bezúdržbový, bezkontaktní přechod do brzdy i změnu směru jízdy | |
| Rekuperace energie při brzdění (15% až 40%) | |
| Plynulá regulace momentů až do nulových otáček | |
| Řízení elektrovýzbroje a ovládání vozidla prostřednictvím komunikace CAN | |
| Komfortní diagnostický systém (přípojka na notebook v interiéru vozu) |
Sběrací soustava
| Typ: manuální | TSS 5.1, Lekov |
Topení
| Vodní, s elektrickým bojlerem s dvojitou izolací |
Možné opce
| Dieselagregát |
| Trakční baterie |
| Poloautomatické sběrače |
| Elektricky ovládaná rampa pro imobilní |
| Klimatizace pracoviště řidiče |
| Klimatizace salonu pro cestující |
| Zákaznické úpravy |
ZDROJ: www.skoda.cz
Sdílet článek na sociálních sítích
