zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Trolejbus Škoda 28 Tr Solaris

14.03.2009
Obecné
Energie
Trolejbus Škoda 28 Tr Solaris
Kompletní třínápravový nízkopodlažní trolejbus ŠKODA 28Tr na bázi karoserie autobusů SOLARIS 15m

ŠKODA 28 Tr SOLARIS

  • ŠKODA ELECTRIC a.s.

 

Délka / šířka / výška: 14.590 / 2.550 / 3.490 mm
Hmotnost: 14.000 kg
Nástupní výška: 320 / 330 mm
Maximální rychlost: 65 km/h
Počet míst k sezení: 43
Počet míst k stání: 92
Průměr otáčení: 25.000 mm
Nájezdový úhel: 7° / 7°
Přední náprava: ZF RL 85A, tuhá, portálová
Střední hnací náprava: ZF AVN 132
Zadní náprava vlečená řiditelná: ZF RL 85A/N
Trakční motor: Asynchronní 240 kW
Trakční pohon: AC pohon s technologií IGBT
Topení: Vodní s elektrickým výměníkem
Manuální sběrače proudu, bez pomocného DG
Mechanická manuálně ovládaná plošina pro invalidní cestující
Karoserie plně nízkopodlažní SOLARIS

ŠKODA 28 Tr SOLARIS

ŠKODA 28 Tr SOLARIS


Základní parametry elektrické výzbroje

Motor

Asynchronní trakční motor ŠKODA 33ML 3550 K/4
Třífázový asynchronní trakční motor s převodovkou
Jmenovitý výkon 240 kW
Cizí chlazení trakčního motoru
Třída izolace 200

Kompresor

Šroubový s odlučovačem vody Hydrovane TA6

Elektrická výzbroj

Střešní jednotka SJ4.1, ŠKODA
Jmenovitý výkon střídače pro hlavní pohon 225kVA
Jmenovitý výkon měniče pro pomocné pohony 10kVA
Jmenovitý proud nabíječe vozové baterie 220A
Dvojitá izolace uvnitř kontejneru
Stupeň krytí čistého prostoru IP55
IGBT technologie
Asynchronní pohon, bezúdržbový, bezkontaktní přechod do brzdy i změnu směru jízdy
Rekuperace energie při brzdění (15% až 40%)
Plynulá regulace momentů až do nulových otáček
Řízení elektrovýzbroje a ovládání vozidla prostřednictvím komunikace CAN
Komfortní diagnostický systém (přípojka na notebook v interiéru vozu)

Sběrací soustava

Typ: manuální TSS 5.1, Lekov

Topení

Vodní, s elektrickým bojlerem s dvojitou izolací

Možné opce

Dieselagregát
Trakční baterie
Poloautomatické sběrače
Elektricky ovládaná rampa pro imobilní
Klimatizace pracoviště řidiče
Klimatizace salonu pro cestující
Zákaznické úpravy

 

ZDROJ: www.skoda.cz

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí