zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

ZA KAŽDÉ PRODANÉ AUTO V ČR JEDEN ZASAZENÝ STROM

24.03.2009
Les
ZA KAŽDÉ PRODANÉ AUTO V ČR JEDEN ZASAZENÝ STROM
Od roku 2006 platí, že každý, kdo si v České republice koupí některý z modelů značky Škoda, přispívá zároveň k výsadbě jednoho stromku. Společnost Škoda Auto zvolila výsadbu stromků jako symbol firemní orientace na ekologické hodnoty. Vyjadřuje tak svůj zájem přispívat k ochraně životního prostředí a ke snižování emisí CO2.

Pilotní projekt "Za každé prodané auto v České republice jeden zasazený strom" odstartoval v roce 2007, kdy bylo vysazeno 65 171 sazenic buku lesního na území Národního parku České Švýcarsko. Cílem této výsadby byla obnova unikátních lesních ekosystémů na území, které  aspiruje na zapsání do Seznamu světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.

V roce 2008 bude vysazeno přesně 66 806 stromků, což odpovídá počtu prodaných vozů v České republice v roce 2007. Výsadba se uskuteční především v regionech, v nichž má Škoda Auto své výrobní závody a ke kterým mají zaměstnanci firmy bližší vztah (samozřejmostí je nekomerční využití porostu). Proto také mají zaměstnanci Škoda Auto možnost sami navrhovat vhodné lokality a aktivně se účastnit samotné výsadby.

Sázení stromků bude pokračovat i v dalších letech, přičemž počet sazenic bude záviset pouze na zájmu českých zákazníků o auta značky Škoda!



Zdroj fotografií: Správa NP České Švýcarsko, foto: V. Sojka

http://new.skoda-auto.com

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
INISOFT s.r.o.
27
7. 2017
27.7.2017 - Seminář, školení
Olomouc, ibis Olomouc Centre
ASIO, spol.s r.o.
28
7. 2017
28.7.2017 - Ostatní akce
od 09:30 do cca 11:00, na YouTube
7
8. 2017
7-11.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
14
8. 2017
14-18.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí