Bio už i v plastech
V souvislosti s rozvojem neustále rostoucího zájmu o ekologii a zdravý životní
styl jsme v poslední době zaznamenali rostoucí tendenci v poptávce po
bioproduktech, které jsou též zahrnuty do nabídky našeho sortimentu plastových
[https://www.kamsnim.cz/categories/plast] výrobků. Obliba bioplastů se zvyšuje
především s růstem informovanosti veřejné sféry o biovýrobcích jako celku.
V souvislosti s rozvojem neustále rostoucího zájmu o ekologii a zdravý životní styl jsme v poslední době zaznamenali rostoucí tendenci v poptávce po bioproduktech, které jsou též zahrnuty do nabídky našeho sortimentu plastových výrobků. Obliba bioplastů se zvyšuje především s růstem informovanosti veřejné sféry o biovýrobcích jako celku.
Bioplasty mají stejné vlastnosti jako klasické plasty z ropy, takže se mohou dlouhodobě používat v běžných podmínkách. Avšak po skončení doby jejich životnosti se 100% zrecyklují a nezatěžují tak životní prostředí. Bioplasty vypadají na první pohled stejně jako běžné plasty. Základní surovinou pro jejich výrobu je biomasa rostlin, např. kukuřice, obilnin a řepy. Všeobecně lze říci, že se marketing bioproduktů na trhu dostává do netradiční situace, kdy se často nevyplácí bio promovat. Ceny za propagaci jsou stejné jako u standardních produktů, ale obrat je nižší. Bez komunikace se přitom stěží zvýší. Proto je třeba posílit "biovnímání", které je dobré nejen pro přírodu a krajinu, ale také zpětně pro společnost.
Bioplasty mají stejné vlastnosti jako klasické plasty z ropy, takže se mohou dlouhodobě používat v běžných podmínkách. Avšak po skončení doby jejich životnosti se 100% zrecyklují a nezatěžují tak životní prostředí. Bioplasty vypadají na první pohled stejně jako běžné plasty. Základní surovinou pro jejich výrobu je biomasa rostlin, např. kukuřice, obilnin a řepy. Všeobecně lze říci, že se marketing bioproduktů na trhu dostává do netradiční situace, kdy se často nevyplácí bio promovat. Ceny za propagaci jsou stejné jako u standardních produktů, ale obrat je nižší. Bez komunikace se přitom stěží zvýší. Proto je třeba posílit "biovnímání", které je dobré nejen pro přírodu a krajinu, ale také zpětně pro společnost.
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích