Úterý, 16. dubna 2024

Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky

Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky

Nová podoba anglické a německé mutace stránek, inovace internetové samoobsluhy nebo větší porce multimediálního obsahu - tyto jsou jen některé z dalších avizovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz). Podle včera vyhlášených výsledků stránky obhájily vítězství v soutěži WebTop100 - prestižním klání o nejlepší tuzemskou korporátní internetovou prezentaci.

Webové stránky společnosti ČEZ se včera staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Zároveň obhájily i prvenství v oborovém žebříčku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ jsou zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala celkový triumf obhájit.

"Říká se, že obhajoba je mnohdy těžší než prvotní triumf. O to více si vážíme této ceny, která je především oceněním týmové práce kolegů ze Skupiny ČEZ a našich dodavatelů na novém webu," řekl Pavel Foršt, projektový manažer webu z oddělení Marketingu ČEZ Prodej. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky www.cez.cz chtějí udržet vysoký standard, který se v posledních dvou ročnících soutěže Web Top 100 setkal s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti - např. jasně profilované obsahové sekce nebo rozšířený multimediální obsah.

Letos v létě prošla prezentace www.cez.cz zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitelnosti webu. Změna byla provedena na základě výzkumů a uživatelských testování.

Mezi konkrétní přínosy proměny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově koncipovaným průvodcem "Co dělat když ..." nebo možnost sjednat si schůzku on-line přímo na Zákaznickém centru. Sadu novinek doplní velmi brzo i vylepšení internetové samoobsluhy. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren nebo flashové modely z energetické oblasti. Novou rozšířenou podobu má sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku. Paralelně pokračuje společnost ČEZ v budování sítě webů v zemích svého působení. Rodina jednotně designovaných webů tak realizuje původní koncept multijazyčného webového portálu.

Za poslední rok přilákala webová prezentace Skupiny ČEZ více než 2 milionu uživatelů, v průměru zhruba 180 tisíc měsíčně. Zároveň podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 4 minuty a zhruba třetina se jich na stránky ČEZ pravidelně vrací.

Martin Schreier
manažer komunikace ČEZ

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů