zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky

23.10.2009
Energie
Korporátní web ČEZ obhájil vítězství ve Web Top 100 a připravil novinky

Nová podoba anglické a německé mutace stránek, inovace internetové samoobsluhy nebo větší porce multimediálního obsahu - tyto jsou jen některé z dalších avizovaných změn na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz). Podle včera vyhlášených výsledků stránky obhájily vítězství v soutěži WebTop100 - prestižním klání o nejlepší tuzemskou korporátní internetovou prezentaci.

Webové stránky společnosti ČEZ se včera staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v oboru internetových prezentací společností. Zároveň obhájily i prvenství v oborovém žebříčku Energetika. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ jsou zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala celkový triumf obhájit.

"Říká se, že obhajoba je mnohdy těžší než prvotní triumf. O to více si vážíme této ceny, která je především oceněním týmové práce kolegů ze Skupiny ČEZ a našich dodavatelů na novém webu," řekl Pavel Foršt, projektový manažer webu z oddělení Marketingu ČEZ Prodej. Dodavatelem webu je společnost FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky www.cez.cz chtějí udržet vysoký standard, který se v posledních dvou ročnících soutěže Web Top 100 setkal s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti - např. jasně profilované obsahové sekce nebo rozšířený multimediální obsah.

Letos v létě prošla prezentace www.cez.cz zásadní proměnou směřující ke zvýšení uživatelského komfortu a použitelnosti webu. Změna byla provedena na základě výzkumů a uživatelských testování.

Mezi konkrétní přínosy proměny lze zařadit kompletní poradenský servis pro nové i stávající zákazníky s nově koncipovaným průvodcem "Co dělat když ..." nebo možnost sjednat si schůzku on-line přímo na Zákaznickém centru. Sadu novinek doplní velmi brzo i vylepšení internetové samoobsluhy. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje servis z tiskových konferencí, informace z jaderných elektráren nebo flashové modely z energetické oblasti. Novou rozšířenou podobu má sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku. Paralelně pokračuje společnost ČEZ v budování sítě webů v zemích svého působení. Rodina jednotně designovaných webů tak realizuje původní koncept multijazyčného webového portálu.

Za poslední rok přilákala webová prezentace Skupiny ČEZ více než 2 milionu uživatelů, v průměru zhruba 180 tisíc měsíčně. Zároveň podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 4 minuty a zhruba třetina se jich na stránky ČEZ pravidelně vrací.

Martin Schreier
manažer komunikace ČEZ

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
7
8. 2017
7-11.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
14
8. 2017
14-18.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
19
8. 2017
19-26.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Bílé Karpaty (hranice ČR/SR tábor Polana - Vrbovce/Javorník)
19
8. 2017
19-26.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
LTD Polana
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí