Krizová situace může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků nebo třeba ekologické havárie...
Nové knihy - Krizové řízení podniku
Roman Zuzák, Martina Königová
Krizové řízení podniku
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků nebo třeba ekologické havárie. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha uznávaného odborníka a jeho spolupracovnice je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize.
Kód knihy: 03747
Vydalo nakladatelství Grada Publishing
Cena včetně DPH je 249 Kč
Obsah
81 | |
97 | |
Krizové řízení v akutní fázi krize
|
113 |
Řízení cash flow a nákladů
|
131 |
Systémy včasného varování podniku
|
143 |
Rozložení rizika diverzifikačními strategiemi podniku a aliancemi
|
165 |
177 | |
189 |
Sdělení pro média vzory
|
230 |
Vzor sdělení pro zákazníky
|
232 |
Krizová komunikace společnosti Johnson Johnson v období 1 Tylenolové krize
|
234 |
Krizová komunikace společnosti Union Carbide v období Bhopalské tragédie
|
236 |
Krédo firmy Johnson Johnson
|
238 |
Využití Paretova diagramu pro stanovení priorit
|
239 |
Radial a JeanPierre Henzé
|
243 |
úspěšné krizové řízení turnaround v nemocnici Duke Childrens hospital s použitím metody Balanced Scorecard
|
245 |