zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Deník Metro zahájil půlroční kampaň

29.09.2010
Recyklace
Deník Metro zahájil půlroční kampaň

Deník Metro odstartoval půlroční kampaň na podporu ekologické iniciativy "Go green with Metro", která navazuje na recyklační program deníku Metro podporující sdílení výtisku novin více čtenáři.

Kampaň probíhá kromě komunikace v samotném deníku i formou brandingu prostor v Palace Cinemas Nový Smíchov. Od pokladen budou návštěvníci směřováni "zeleným navigačním systémem" do premiérového sálu Metro. Navigační systém bude doplněn o branding kruhového ochozu, předsálí, sedadel, popcorn boxů, a speciální audiovizitky, která bude nasazena před začátkem každého filmu, v podání Jiřího Lábuse, který propůjčil svůj hlas i rozhlasové kampani recyklačního programu deníku Metro.

Kampaň byla vytvořena inhouse v kreativním oddělení centrálního marketingu mediální skupiny Mafra. Recyklační program spustil deník Metro před dvěma lety. Jeho cílem je vrátit do distribuce už přečtené výtisky. Ve stanicích pražského metra byly proto umístěny recyklačn í stojany a recyklační boxy, kam je možné přečtené výtisky vracet.

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
UŽITEČNÉSEMINÁŘE.CZ
28
11. 2017
28.11.2017 - Seminář, školení
Praha,
Konferenční centrum CITY - Pankrác
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí