Železniční propojení západní Evropy a Ruska
Nová železniční linka spojuje západoněmecký Duisburg a Moskvu. Vlaky odjíždějí
každý týden a na své sedmidenní cestě urazí přes 2200 km. Linku provozuje
společnost Trans Eurasia Logistics, kterou jako joint venture založili dopravci
Deutsche Bahn, Russian Railways, Polzug, Kombiverkehr a TransContainer. "Naše
joint venture usiluje o vytvoření nabídky přeprav kontejnerů mezi západní
Evropou a Ruskem z jediného zdroje. Tím posiluje železniční dopravu v tomto
významném dopravním koridoru a zvyšuje její efektivitu," říká Alexander
Hedderich, CEO společnosti DB Schenker Rail. Nová služba zahrnuje kromě samotné
železniční přepravy také zajištění kontejnerů, manipulaci s kontejnery,
sledování pohybu vlaků po celou dobu přepravy a přepravu kamionem na první a
poslední míli. Železniční linka má také významný ekologický přínos, neboť
vyprodukuje o dvě třetiny méně emisí, než kdyby bylo zboží přepravováno po celé
trase kamiony.
https://www.enviweb.cz/84610 Nová železniční linka spojuje západoněmecký Duisburg a Moskvu. Vlaky odjíždějí každý týden a na své sedmidenní cestě urazí přes 2200 km. Linku provozuje společnost Trans Eurasia Logistics, kterou jako joint venture založili dopravci Deutsche Bahn, Russian Railways, Polzug, Kombiverkehr a TransContainer. "Naše joint venture usiluje o vytvoření nabídky přeprav kontejnerů mezi západní Evropou a Ruskem z jediného zdroje. Tím posiluje železniční dopravu v tomto významném dopravním koridoru a zvyšuje její efektivitu," říká Alexander Hedderich, CEO společnosti DB Schenker Rail. Nová služba zahrnuje kromě samotné železniční přepravy také zajištění kontejnerů, manipulaci s kontejnery, sledování pohybu vlaků po celou dobu přepravy a přepravu kamionem na první a poslední míli. Železniční linka má také významný ekologický přínos, neboť vyprodukuje o dvě třetiny méně emisí, než kdyby bylo zboží přepravováno po celé trase kamiony.
ZDROJ: REGAL
Sdílet článek na sociálních sítích