Motory LIAZ nadále žijí!
MOTORY TEDOM VYCHÁZEJÍ Z OSVĚDČENÉHO A V NEDÁVNÉ MINULOSTI ZDALEKA NEJČASTĚJI
POUŽÍVANÉHO MOTORU PRO NÁKLADNÍ AUTOMOBILY A AUTOBUSY V ČESKÉ REPUBLICE. PRO
APLIKACE V DNEŠNÍCH VOZIDLECH PROŠLY MOTORY VÝZNAMNOU MODERNIZACÍ, PŘIČEMŽ
VŠECHNY JEJICH OSVĚDČENÉ VLASTNOSTI ZŮSTALY ZACHOVÁNY. MOTORY LZE TAKÉ VYUŽÍT
JAKO PLNOHODNOTNOU NÁHRADU ZA MOTORY LIAZ PŘI OPRAVÁCH A PŘESTAVBÁCH VOZŮ NA
POHON ZEMNÍM PLYNEM. MOTORY ŘADY CITY SPLŇUJÍ EMISNÍ LIMIT NORMY EURO 5 A
STANDARD EEV.
MOTORY EXISTUJÍ V LEŽATÉM I STOJATÉM PROVEDENÍ DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA.
Motory TEDOM vycházejí z osvědčeného a v nedávné minulosti zdaleka nejčastěji používaného motoru pro nákladní automobily a autobusy v České republice. Pro aplikace v dnešních vozidlech prošly motory významnou modernizací, přičemž všechny jejich osvědčené vlastnosti zůstaly zachovány. Motory lze také využít jako plnohodnotnou náhradu za motory LIAZ při opravách a přestavbách vozů na pohon zemním plynem. Motory řady CITY splňují emisní limit normy EURO 5 a standard EEV.
Motory existují v ležatém i stojatém provedení dle přání zákazníka.
Blíže na:http://motor.tedom.cz/vozidlove-motory-cng.html
ZDROJ: TEDOM a.s.
Typ motoru |
Zdvihový objem |
Vrtání/ zdvih |
Kompresní poměr |
Jmenovitý výkon |
Jmenovité otáčky |
Max. toč. moment Mt |
Otáčky při Mtmax. |
dm3 |
mm |
|
kW |
min-1 |
Nm |
min-1 |
|
CITY 180 |
11,946 |
130/150 |
13,0:1 |
180 |
2 200 |
883 |
1 200 |
CITY 210 |
11,946 |
130/150 |
11,1:1 |
220 |
2 000 |
1 146 |
1 600 |
CITY 250 |
11,946 |
130/150 |
11,1:1 |
260 |
2 000 |
1 354 |
1 600 |
Sdílet článek na sociálních sítích