Toyota Tonero snižuje spotřebu i emise CO2
Toyota Material Handling Europe (TMHE) nabídne v roce 2013 zákazníkům vylepšenou řadu 1,5 až 3,5 tunových dieselových čelních vozíků Toyota Tonero. Nižší spotřeba o 8% a méně emisí CO2 dále snižuje již tak nízkou ekologickou zátěž úspěšných modelů vyhlášených svojí odolností, bezpečností a nízkými provozními náklady.
Úspěchů v oblasti snížení spotřeby a nižších emisí CO2 bylo dosaženo u osvědčených průmyslových dieselových motorů 1DZIII speciálně zkonstruovaných pro vysokozdvižné vozíky a vyráběných společností Toyota. Optimalizace spotřeby 36kW motoru bylo docíleno integrací nového vstřikovacího čerpadla s vyšší účinností regulace množství paliva potřebného při procesu spalování*.
Nový motor vyhovuje nejnovějším přísným evropským emisním předpisům 97/68/EC** a budou jím vybavené všechny dieselové modely řady Tonero s nosnostmi od 1,5 do 3,5 tuny.
Craig Walby, ředitel výroby a prodeje společnosti TMHE, vysvětluje:
"Nasloucháme svým zákazníkům a rozumíme jejich potřebě zvýšit efektivitu provozu, redukovat provozní náklady a orientovat se na trvale udržitelné metody práce. Díky nejnovějšímu vylepšení prvotřídních dieselových čelních vozíků Toyota Tonero dosáhnou dalších úspor ve spotřebě paliva. Nasazení výkonných ale hospodárných motorů na všechny tonáže v rozsahu 1,5 - 3,5 tuny rozšíří všem uživatelům možnost výběru kvalitního čelního vysokozdvižného vozíku."
Jelikož je princip trvalé udržitelnosti silným závazkem při vývoji vozíků Toyota Tonero, nepřekvapí, že Toyota dosahuje díky promyšlené konstrukci a důslednému výběru kvalitních materiálů 99% recyklovatelnosti na konci jejich životnosti. Výroba probíhá ve francouzském závodě v Ancenis, který je držitelem certifikátů ISO 14001 i OHSAS 18001.
Zdroj: EUlog.cz