zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Důmyslné osvětlení láká k prozkoumání obchodu Zapata

04.02.2017
Osvětlení
Důmyslné osvětlení láká k prozkoumání obchodu Zapata

Energeticky efektivní výkon a životnost žárovek 20 tisíc hodin snižuje provozní náklady na minimum..

Zapata je obchodní značka, která se se svou vintage módou orientuje především na mladé zákazníky. Jedinečný koncept obchodní plochy spojuje průmyslové dekorativní prvky s mexickou rustikálností, nábytkem z garážového výprodeje a dalšími výstředními prvky. Původní systém osvětlení však těmto výrazným prvkům nedovolil, aby dostatečně vynikly a přilákaly tak větší množství zákazníků.

Díky nově zařízenému interiéru a barevně pestrému oblečení byly prostory obchodu Zapata v německém Augsbergu již téměř připraveny zaujmout a potěšit zákazníky. Původní osvětlení však postrádalo prostorovost a dramatičnost a nenabízelo rozdíl ve světelných úrovních mezi vnitřními a vnějšími oblastmi obchodu. Prodejní plocha byla zcela otevřená, aniž by zákazníkům pomohla se jakkoliv zorientovat. Společnost Zapata se proto obrátila s prosbou o pomoc na návrhářské studioLichtspiel.

Svítidla Philips pomáhají vytvořit správnou atmosféru

zapata

Díky pečlivému umístění svítidel Philips se podařilo vytvořit dramatickou a vzrušující atmosféru. Návrháři vytvořili tmavé prostředí celého interiéru prodejny, které doplnili bodovými reflektory Philips MASTERColour CDM Evolution. Díky neobvyklému nastavení úhlů, pod kterými bodová světla září, pouze na 10° a 20°vytvořiliefektní kontrast mezi světlem a stínem. Působivé barevné oblečení se tak stává ještě jasnějším a příjemně výrazným. Značka Zapata se tak vymyká běžnému konceptu a za použití tmavých barev a ostrých úhlů osvětlení se snadněji odlišuje od konkurence.

Díky svítidlům o výkonu 35 W nyní navíc obchod Zapata v německém Augsbergu využívá o 30 kusů instalovaných prvků méně, než tomu bylo dříve. Energeticky efektivní výkon a životnost žárovek 20 tisíc hodin také snižuje provozní náklady na minimum. Tento nový netradiční koncept osvětlení obchodu Zapata v německém Augsbergu působí tajemným dojmem a vybízí zákazníky k návštěvě obchodu a jeho prozkoumání.

store

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
UŽITEČNÉSEMINÁŘE.CZ
22
1. 2020
22.1.2020 - Seminář, školení
Praha,
Konferenční centrum CITY - Pankrác
22
1. 2020
22.1.2020 - Konference
Business Centrum Rosmarin, Praha
EKONOX s.r.o.
23
1. 2020
23.1.2020 - Seminář, školení
Regionální centrum Olomouc
INISOFT s.r.o.
28
1. 2020
28.1.2020 - Seminář, školení
Liberec, Centrum Babylon Liberec
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí