Žít bio je snazší?
Přesto, že je dnes stále jednodušší biopotraviny
[https://www.kamsnim.cz/categories/food] v českých prodejnách najít, mnozí
zákazníci mohou být dosud zmateni, co vlastně "bio" znamená. Kampaň "Září -
měsíc biopotravin" se snaží rozhodnutí "žít bio" usnadnit.
Přesto, že je dnes stále jednodušší biopotraviny v českých prodejnách najít, mnozí zákazníci mohou být dosud zmateni, co vlastně "bio" znamená. Kampaň "Září - měsíc biopotravin" se snaží rozhodnutí "žít bio" usnadnit.
Cílem kampaně, která letos proběhla již potřetí, je informovat o výhodách ekologického zemědělství a biopotravin a nadchnout spotřebitele pro jejich konzumaci. Zkušenosti a výsledky výzkumů ukazují, že jakmile spotřebitelé ochutnají biopotraviny nebo navštíví ekologickou farmu a na vlastní oči se přesvědčí o tom, jak funguje, stanou se z nich pravidelní spotřebitelé biopotravin. Proto byl letos ještě větší důraz kladen na povzbuzení spotřebitelů k návštěvě farem a prodejen s biopotravinami.
Kampaň opět podpořili přední čeští výrobci biopotravin jako Probio, Olma, Jizerské pekárny, Semix Food a Sluneční brána, dále síť prodejen dm drogerie či restaurací Bio Cafes. Měsíc bio proběhl pod záštitou Ministerstva zemědělství a Ministerstva životního prostředí, Ministerstvo zemědělství finančně podpořilo koordinaci kampaně.
Stovky prodejen nabídly slevy
Více než 40 bioprodejen svazu PRO-BIO (svaz ekologických zemědělců) nabídlo v září zákazníkům ochutnávky a zvýhodněný nákup 45 bio výrobků, mnohé z nich novinky na trhu, které do speciální akce dodalo celkem 9 českých výrobců biopotravin a obchodníků.
V rámci Měsíce biopotravin připravila síť prodejen dm drogerie pro své zákazníky bio akční dny, během nichž získali zákazníci při zakoupení alespoň čtyř biovýrobků slevu 25 %.
Také maloobchodní řetězce Plus a Interspar využily Měsíc bio k propagaci své nabídky biopotravin.
Marketing akce
Kampaň "Září - měsíc biopotravin" má svoje logo, každým rokem se používá odlišný slogan, letos to bylo "žiju bio". Kampaň startuje tisková konference na konci srpna a direct mailing plakátů a kalendářů akce na přibližně 500 adres, které propagační materiály dále šíří. Kampaň má svoji webovou stránku www.mesicbiopotravin.cz, kde lze najít detailní popis všech akcí, informace o principech ekologického zemědělství, adresáře ekofarem i prodejen biopotravin a recepty z biopotravin. Letošní novinkou byl tzv. Bio kviz, vědomostní on-line soutěž o atraktivní ceny, včetně pobytu na ekologické farmě pro celou rodinu.
Celkem v rámci kampaně proběhlo 108 akcí, které zorganizovalo téměř 70 různých organizací, web stránka měla celkem 16 378 návštěv a přes 63 tisíc prohlédnutých stránek. Do Bio kvízu se zapojilo téměř 1500 tipujících. Kampaň podpořilo a speciální promoční akce uspořádalo více než 320 maloobchodních prodejen. O kampani referovaly všechny hlavní deníky, televizní a rozhlasové stanice, rovněž regionální média přinesla řadu zpráv o jednotlivých akcích.
Tomáš Václavík, koordinátor kampaně, tom@greenmarketing.cz
Cílem kampaně, která letos proběhla již potřetí, je informovat o výhodách ekologického zemědělství a biopotravin a nadchnout spotřebitele pro jejich konzumaci. Zkušenosti a výsledky výzkumů ukazují, že jakmile spotřebitelé ochutnají biopotraviny nebo navštíví ekologickou farmu a na vlastní oči se přesvědčí o tom, jak funguje, stanou se z nich pravidelní spotřebitelé biopotravin. Proto byl letos ještě větší důraz kladen na povzbuzení spotřebitelů k návštěvě farem a prodejen s biopotravinami.
Kampaň opět podpořili přední čeští výrobci biopotravin jako Probio, Olma, Jizerské pekárny, Semix Food a Sluneční brána, dále síť prodejen dm drogerie či restaurací Bio Cafes. Měsíc bio proběhl pod záštitou Ministerstva zemědělství a Ministerstva životního prostředí, Ministerstvo zemědělství finančně podpořilo koordinaci kampaně.
Stovky prodejen nabídly slevy
Více než 40 bioprodejen svazu PRO-BIO (svaz ekologických zemědělců) nabídlo v září zákazníkům ochutnávky a zvýhodněný nákup 45 bio výrobků, mnohé z nich novinky na trhu, které do speciální akce dodalo celkem 9 českých výrobců biopotravin a obchodníků.
V rámci Měsíce biopotravin připravila síť prodejen dm drogerie pro své zákazníky bio akční dny, během nichž získali zákazníci při zakoupení alespoň čtyř biovýrobků slevu 25 %.
Také maloobchodní řetězce Plus a Interspar využily Měsíc bio k propagaci své nabídky biopotravin.
Marketing akce
Kampaň "Září - měsíc biopotravin" má svoje logo, každým rokem se používá odlišný slogan, letos to bylo "žiju bio". Kampaň startuje tisková konference na konci srpna a direct mailing plakátů a kalendářů akce na přibližně 500 adres, které propagační materiály dále šíří. Kampaň má svoji webovou stránku www.mesicbiopotravin.cz, kde lze najít detailní popis všech akcí, informace o principech ekologického zemědělství, adresáře ekofarem i prodejen biopotravin a recepty z biopotravin. Letošní novinkou byl tzv. Bio kviz, vědomostní on-line soutěž o atraktivní ceny, včetně pobytu na ekologické farmě pro celou rodinu.
Celkem v rámci kampaně proběhlo 108 akcí, které zorganizovalo téměř 70 různých organizací, web stránka měla celkem 16 378 návštěv a přes 63 tisíc prohlédnutých stránek. Do Bio kvízu se zapojilo téměř 1500 tipujících. Kampaň podpořilo a speciální promoční akce uspořádalo více než 320 maloobchodních prodejen. O kampani referovaly všechny hlavní deníky, televizní a rozhlasové stanice, rovněž regionální média přinesla řadu zpráv o jednotlivých akcích.
Tomáš Václavík, koordinátor kampaně, tom@greenmarketing.cz
Zdroj:Technik
Sdílet článek na sociálních sítích