zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Česká multikára žije

06.03.2013
Urbánní ekologie
Česká multikára žije

Magma Alficar

Malý český nákladní automobil (kategorie N1, celková hmotnost 3500 kg, řidičské oprávnění skupiny "B") - univerzální vozidlo (nosič výměnných nástaveb), používané v komunálních a technických službách, průmyslu, stavebnictví, zemědělství a jiných odvětvích.

Výrobce: JILA WAGEN, a.s.
IČO: 27755011
Sídlo: Brno, Kopečná 11, PSČ 602 00


Přednosti

  • robustní konstrukce ( rám žárově pozinkovaný)
  • vysoká průchodivost (pohon 4×2 nebo 4×4), plíživá rychlost, uzávěrka diferenciálu zadní nápravy
  • rozměry vozidla zaručují výbornou manévrovatelnost (např. ve starší zástavbě, parcích, průjezdech, atd.)
  • maximální rychlost vozidla 90 km/hod.
  • minimální (plíživá) rychlost vozidla 0,6 km/hod.
  • hydraulicky ovládaná spojka
  • snadná ovladatelnost - servořízení
  • prostorná kabina, nízká hladina hluku, sklopné provedení kabiny, odpružené sedadlo řidiče, samonavíjecí pasy, bohaté prosklení
  • vysoká míra variabilnosti (dva typy podvozku : krátký rám - rozvor kol 2250 mm, dlouhý rám - rozvor kol 2600 mm, dva typy hydrauliky (pohon nástaveb a příslušenství) elektrohydraulika a silová hydraulika
  • nízké provozní náklady
  • záruka na rám a kabinu proti prorezavění 60 měsíců
  • přijatelná pořizovací cena
  • snadno dostupný servis
  • možnost montáže tažného zařízení oko + čep, koule ISO 50, nebo obojího současně

Standardní výbava

  • vznětový motor VM - Detroit Diesel s turbodmychadlem, typ 05D/3, plnicí všechny požadavky emisní normy "EURO 5"
  • servořízení
  • odpružené sedadlo řidiče
  • elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka
  • uzávěrka diferenciálu zadní nápravy, ovládaná elektromagneticky
  • samonavíjecí bezpečnostní pásy
  • protikorozní ochrana rámu a korby žárovým zinkováním, kabiny kataforézou + ochranou dutin, to vše je doplněno kvalitním akrylátovým lakem kabiny
  • nýtovaná podlaha ložné plochy (snížená možnost vzniku koroze)
  • nezávislé chlazení oleje hydraulického silového systému (chladič s ventilátorem s elektropohonem umístěný mezi kabinou a korbou vozidla) - platí pro vozidlo vybavené silovou hydraulikou
  • pohon čerpadla silové hydrauliky přímo od převodovky vozidla (výrazné zvýšení spolehlivosti hydraulického systému, možnost přenesení vyššího výkonu, snížené nároky na údržbu) - platí pro vozidlo vybavené silovou hydraulikou
  • nezávislé topení Webasto s možností dokoupení týdenního programátoru

Nástavby a přídavná zařízení

Vozidlo MAGMA umožňuje montáž a využití celé řady rozličných nástaveb a příslušenství (pro názornost jsou níže vyjmenovány některé z nich)

  • pevný valník krátký (ložná plocha 2075×1596 mm) nebo dlouhý (ložná plocha 2625×1596 mm)
  • třístranný sklápěč krátký (ložná plocha 2075×1596 mm) nebo dlouhý (ložná plocha 2625×1596 mm)
  • sypač vozovek
  • cisterna
  • sněhová radlice (i šípové provedení)
  • čelní zametací kartáč
  • mycí, kropící a zkrápěcí lišta
  • hydraulická ruka
  • nosič kontejnerů
  • lineární lis na odpadky, případně v kombinaci s nakládáním popelnic
  • skříňová nástavba (pojízdná dílna, izotermická, chladírenská)
  • zadní hydraulické čelo
  • samosběrný zametač

ZDROJ a foto na:http://www.profimorava.cz/index.php?article=&article_id=15&ppitem_id=0&pitem_id=1, upraveno

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí