zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Americký maloobchodní řetězec Target uvede novou privátní značku zaměřenou na biopotraviny

29.06.2013
Biopotraviny
Americký maloobchodní řetězec Target uvede novou privátní značku zaměřenou na biopotraviny

Americký maloobchodní řetězec Target Corp. se chystá uvést novou řadu výrobků v bio kvalitě. Bude se jednat o řadu produktů tzv. private label, tedy dodávaných exkluzivně pro Target a prodávaných výhradně v tomto řetězci. Target tak chce podpořit prodej potravinářských výrobků ve svých obchodech. Nová značka ponese název "Simply Balanced" a bude zpočátku označovat nápoje a snacky. Během následujících 5 měsíců plánuje uvést v rámci této řady 250 nových produktů. Nová řada výrobků by tak měla do jisté míry nahradit již zavedenou značku typu private label Archer Farms, která je propagována jako prémiová alternativa k tzv. národním značkám, prodávaným v různých obchodech po celém USA.

Target uvádí, že nová řada je odpovědí na rostoucí oblibu biopotravin (organic foods) v USA. Přestože biopotraviny stále představují menší než 10% podíl na celkovém prodeji potravin, ve srovnání s běžnými potravinami zaznamenávají dvojnásobný nárůst prodeje. V této souvislosti Target plánuje, že do roku 2017 budou mít biopotraviny v jeho nabídce potravin podíl 25 %.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraničního zastoupení MPO v Chicagu.

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí