zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Biopotraviny v maloobchodě

23.02.2007
Zemědělství
Biopotraviny v maloobchodě

V rámci mezinárodního kontraktačního a prodejního veletrhu zdravé výživy, ekologie a zdravého životního stylu BIOSTYL proběhne letos poprvé odborná konference s názvem Biopotraviny v maloobchodě.

            Konference, na které představí zahraniční i domácí experti nejnovější trendy v oblasti maloobchodu s biopotravinami, se stává nejvýznamnějším setkáním odborníků z oblasti ochodu a marketingu biopotravin v České republice. Konference proběhne v pátek, 16.3.2007 od 9.30 do 15.00 hodin v Průmyslovém paláci Výstaviště Holešovice v Praze, registrovat se na ni je možno on-line na www.biostyl.cz.

            Z výsledků aktuálního průzkumu mezi českými výrobci a obchodníky s biopotravinami, který každoročně provádí agentura Green marketing, vzrostl český trh s biopotravinami v roce 2006 o 48,5 procent a poprvé překročil hranici půl miliardy korun, konkrétně dosáhl 520 mil Kč. Český trh tak v roce 2006 rostl nejrychleji v Evropě.

            Podle nové studie Organic Monitoru dosáhl celosvětový odbyt biopotravin hranici 31 miliard euro a biopotraviny tvoří nejrychleji rostoucí segment trhu s potravinami. Rychlý růst trhu s biopotravinami je důsledkem zejména vynikající kvality výrobků a aktivní marketingovou podporou segmentu ze strany obchodních řetězců a specializovaných bioprodejen.

            „V České republice roste trh s biopotravinami dlouhodobě o desítky procent ročně a jeho potenciál je obrovský. Stále více výrobců potravin a maloobchodníků biopotraviny zařazuje do svého portfolia“, říká organizátor a odborný garant konference Mgr. Tomáš Václavík z agentury Green marketing.

            Jaký je ale trh s biopotravinami? Jaká má specifika? Kdo jsou “bio spotřebitelé” a jaké komunikační strategie je oslovují?, to jsou  nejčastější otázky, které si kladou firmy při vstupu na “bio trh”. Konference Biopotraviny v maloobchodě se pokusí nalézt odpovědi na některé z nich.

            „Kromě vlastní konference budou mít její účastníci příležitost shlédnout i nejnovější nabídku biopotravin na českém trhu v rámci veletrhu Biostyl, na které se představí všichni čeští výrobci a obchodníci“, dodává Ctirad Hemelík, manažer výstavy Biostyl.

            „Biopotraviny jsou segment, který v Bille aktivně podporujeme a svým zákazníkům neustále nabídku rozšiřujeme. Odborné informace o tomto rychle rostoucím segmentu jsou pro nás nepostradatelné, proto jsme se rozhodli konferenci podpořit“, říká Jaroslaw Szczypka, ředitel společnosti Billa, Partner konference.

Pro koho je konference určena?

  • Fórum je určeno pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, velkoobchodů, reklamních,  průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a medií.

Proč se zúčastnit?

  • Přijďte vyslechnout prezentace renomovaných odborníků z České republiky a zahraničí o nejnovějších trendech v oblasti prodeje a marketingu biopotravin v maloobchodě. Nenechejte si ujít jedinečnou příležitostí k získání aktuálních informací a výměně zkušeností v rámci neformálních diskusí.  

 

Program konference:

9:00 – 9:30                Registrace, káva

9.30 – 9.35                Uvítání, Zdeněk Juračka, předseda, Svaz českých a moravských                                                 spotřebních družstev

9.35 – 9.50                Organic Retailers Association – Váš partner, Ralph Liebing, výkonný                                  ředitel, Organic Retailers Association (www.o-r-a.org), Rakousko

9.50 – 10.10              Nejnovější trendy v maloobchodu s biopotravinami ve světě, Tom                            Václavík, Green marketing, Česká republika

10.10 – 10.40            Strategické postupy a důsledky prodeje biopotravin přes obchodní                             řetězce, Toralf Richter, BioPlus, Švýcarsko

10.40 – 11.10             Zkušenosti ze spolupráce ekologických zemědělců a                                                             maloobchodních řetězců při prodeji biopotravin, Wolfram Dienel,                                   ÖkoStrategieBeratung Reuter & Dr. Dienel, Německo      

11.10 – 11.40            Přestávka, diskuse

11.40 – 12.10             Nástroje na zvýšení četnosti nákupů a loajality zákazníků                                        v maloobchodu s biopotravinami, Nina Stockebrand, Univerzita                                           Göttingen, Německo

12.10 – 12.40            Ekologičtí zemědělci a maloobchodníci – Nepřátelé nebo spojenci?                             Markus Schermer, Univerzita Innsbruck, Rakousko

12.40 – 13. 10            BioVista – Tržní data pro vaši zisky, Christoph Spahn, BioVista                                             GmbH, Německo

13.10 – 13.40  Ja! Natürlich – Úspěšný příběh, Dr. Andreas Steidl, ředitel řízení                           kvality, Ja!Natürlich Naturprodukte GmbH, Rakousko

13.40 – 14.10 Bio Cafes – „založeno“ na bio úspěch?, Silvano Giovanni Pedretti,                                 majitel Bio Cafes, Česká republika

14.10 – 15.00  Bio Bufet

 

Odborný garant konference: Green marketing

Partner konference: Billa s.r.o.

Mediální partneři konference: Moderní obchod, Bio obchod

Kateringový partner: Bio Cafes

Organizátor veletrhu: Incheba Praha spol.r.o.

On-line registrace na konferenci:  www.biostyl.cz
Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
Ekologický institut Veronica
28
8. 2017
28.8-3.9.2017 - Ostatní akce
Centrum Veronica Hostětín, Hostětín 86
22
9. 2017
22-24.9.2017 - Seminář, školení
Ekodomov, V Podbabě 29B, Praha 6
Ukliďme Česko
23
9. 2017
23.9.2017 - Festival, slavnost
Brno
18
10. 2017
18-20.10.2017 - Konference
Brno
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí