zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Hotel Adalbert

02.05.2007
EMS
Hotel Adalbert
Hotel Adalbert byl prvním hotelem v České republice, který získal ekoznačku Evropské unie a spolu s ní také ekoznačku České republiky. Hlavní výhody ekoznačky jsou v dobré image, kterou se hotel jakožto uvědomělý v ekologické problematice prezentuje. Úskalí jsou v prezentaci hotelu jako plnohodnotného hotelu, u něhož komfort neutrpěl ani při ekologických aktivitách. V současné době probíhá v hotelu výzkum, který by měl ozřejmit, do jaké míry hosté slyší na zdůrazňování benefitu ekoznačky.

Na ekologické chování hotelu jsou citlivější především klienti ze skandinávských zemí. Přesto je u jejich hostů problém stanovit hlavní důvod k výběru právě hotelu Adalbert, protože hostům nabízí benefitů více. Bohužel trh jako celek zatím příliš neslyší na tento benefit, proto jej hotel zakomponoval mezi ostatní a bere jej jako významný doplněk portfolia služeb.

Největší a nejrozšířenější marketingovou aktivitou spojenou s ekologickou orientací jsou prezentace na internetu (vlastní web), prezentace na jiných serverech, které zajišťují ubytování, dále pak několik málo reklam v médiích a především dobré PR spojené s udělením ekoznačky. Ekoznačku se hotel snaží umístit, kam to jen jde (vizitky, vytištěný účet, potvrzení rezervace, budova hotelu), na všechny tištěné formy reklamy a samozřejmě také přímo na pokoje.

AUTOR: Filip Kühnel
ředitel hotelu Adalbert
Zdroj: HN

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
22
10. 2017
22-24.10.2017 - Konference
Baltimore
24
10. 2017
24-25.10.2017 - Konference
Pražská 137, 251 01 Čestlice
Institut Cirkulární Ekonomiky
24
10. 2017
24.10.2017 - Seminář, školení
Praha
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí