Ekologie z dovozu
Společnost Office Depot, která vstoupila na český trh před dvěma lety akvizicí
firmy Papirius, minulý týden slavnostně představila veřejnosti své nové sídlo v
Hostivicích u Prahy. Při této příležitosti vysadila před sídlem desetimetrový
javor. Za prvé je tento akt hezký sám o sobě, za druhé je zřejmě v souladu s
dlouhodobým vzorcem chování této společnosti.
Společnost Office Depot, která vstoupila na český trh před dvěma lety akvizicí firmy Papirius, minulý týden slavnostně představila veřejnosti své nové sídlo v Hostivicích u Prahy. Při této příležitosti vysadila před sídlem desetimetrový javor. Za prvé je tento akt hezký sám o sobě, za druhé je zřejmě v souladu s dlouhodobým vzorcem chování této společnosti.
Office Depot je největším dodavatelem kancelářských potřeb v České republice a již od roku 2003 realizuje ekologický program "Stromy pro život", který spočívá v tom, že za každých 50 prodaných balíků papíru vysadí společnost strom. Do současné doby bylo v rámci tohoto programu vysazeno více než 160 tisíc stromů. "Produkce papíru a celulózy je závislá na velké spotřebě dřeva, proto cítíme potřebu vracet přírodě to, co jí bereme. Za každých 50 balíků kancelářského papíru značky Papirius nebo Niceday vysadíme za našeho zákazníka jeden strom v dané lokalitě," vysvětluje smysl projektu jednatel společnosti Office Depot Petr Sýkora. "Zároveň zákazníkům doporučujeme šetřit lesy používáním recyklovaného papíru," vybízí Sýkora k ekologickému chování. Kromě tohoto projektu společnost Office Depot každoročně rozšiřuje nabídku ekologických výrobků šetrných k životnímu prostředí, recyklovaného kancelářského papíru, výrobků Fair Trade nebo služeb optimalizace spotřeby kancelářských potřeb k vedoucí minimalizaci plýtvání v kancelářích. Zelené srdce plesá. Pravidelný čtenář rubriky Bazar se sám sebe teď ptá, jestli se sem nevloudilo nějaké PR. Tak to zase prr.
Rozuzlení přichází. Javor zmiňovaný v úvodu článku totiž není ledajaký javor, je to javor "symbolický". Symbolizuje celý ekologický program obnovy lesů v režii společnosti Office Depot. Právě proto asi byl dovezen z Itálie. Je desetimetrový, s korunou o průměru tři metry a do České republiky se dopravoval na vzdálenost přes tisíc kilometrů ve speciálním kontejneru o objemu 500 litrů. Jestliže je tento javor symbolem, pak přeprava takového kolosu je ekologickou tečkou (čti kaňkou) celého programu. Co se ale musí ocenit, je, že se společnost k tomuto poklesku dobrovolně přiznává, notabene dvěma tiskovými zprávami během jednoho týdne. Všechna čest a lesům zdar.
Office Depot je největším dodavatelem kancelářských potřeb v České republice a již od roku 2003 realizuje ekologický program "Stromy pro život", který spočívá v tom, že za každých 50 prodaných balíků papíru vysadí společnost strom. Do současné doby bylo v rámci tohoto programu vysazeno více než 160 tisíc stromů. "Produkce papíru a celulózy je závislá na velké spotřebě dřeva, proto cítíme potřebu vracet přírodě to, co jí bereme. Za každých 50 balíků kancelářského papíru značky Papirius nebo Niceday vysadíme za našeho zákazníka jeden strom v dané lokalitě," vysvětluje smysl projektu jednatel společnosti Office Depot Petr Sýkora. "Zároveň zákazníkům doporučujeme šetřit lesy používáním recyklovaného papíru," vybízí Sýkora k ekologickému chování. Kromě tohoto projektu společnost Office Depot každoročně rozšiřuje nabídku ekologických výrobků šetrných k životnímu prostředí, recyklovaného kancelářského papíru, výrobků Fair Trade nebo služeb optimalizace spotřeby kancelářských potřeb k vedoucí minimalizaci plýtvání v kancelářích. Zelené srdce plesá. Pravidelný čtenář rubriky Bazar se sám sebe teď ptá, jestli se sem nevloudilo nějaké PR. Tak to zase prr.
Rozuzlení přichází. Javor zmiňovaný v úvodu článku totiž není ledajaký javor, je to javor "symbolický". Symbolizuje celý ekologický program obnovy lesů v režii společnosti Office Depot. Právě proto asi byl dovezen z Itálie. Je desetimetrový, s korunou o průměru tři metry a do České republiky se dopravoval na vzdálenost přes tisíc kilometrů ve speciálním kontejneru o objemu 500 litrů. Jestliže je tento javor symbolem, pak přeprava takového kolosu je ekologickou tečkou (čti kaňkou) celého programu. Co se ale musí ocenit, je, že se společnost k tomuto poklesku dobrovolně přiznává, notabene dvěma tiskovými zprávami během jednoho týdne. Všechna čest a lesům zdar.
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích