Moravská vodárenská zjišťuje ve Zlíně spokojenost zákazníků
ZLÍN - Společnost Moravská vodárenská zahájila telefonický průzkum spokojenosti zákazníků ve Zlíně. Mluvčí společnosti Helena Koutná agentuře Mediafax sdělila, že výsledky průzkumu budou známy koncem listopadu.
Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren a kromě Zlína se uskuteční také na území okresů Olomouc a Prostějov. Telefonický průzkum skončí 4. října. "Osloveno bude asi tisíc individuálních zákazníků, přibližně 50 firem a stejný počet správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev. Názory zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou spokojeni a kde máme podle nich rezervy," uvedla Koutná.
Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi patnáct minut na její otázky. Ty se týkají pitné vody a zvyků zákazníka. Například, zda pije vodu z kohoutku nebo je spokojen se způsobem plateb za vodu. Dále zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, zda je spokojen s jeho službami, a také s množstvím a dostupností informací o vodě.
Telefonický průzkum se koná již pátým rokem a zadává jej pro všechny své pobočky společnost Veolia Voda ČR, která je největší společností na českém vodohospodářském trhu.