Společnost Fast spustila kampaň na svůj produkt Sodastream, který umožňuje
připravit ochucené i neochucené perlivé nápoje přímo v domácnosti. Marketingové
aktivity spočívají v komunikaci benefitů. "Nenabádáme zákazníky, aby si koupili
náš přístroj, snažíme se je spíše přesvědčit, aby přijali za svou filozofii
přípravy nápojů doma z vodovodu," říká brand manažer značky Radim Klepetko.
Výrobce proto začal spolupracovat i s Veolií, která bude produkty Sodastream
nabízet na svých akcích. "S vodárenskými společnostmi máme mnoho společného,
kampaň Veolie na kohoutkovou vodu a naše marketingové aktivity se dobře
doplňují, proto věříme v dlouhodobou spolupráci," komentuje Klepetko a odkazuje
k nedávné kampani francouzského giganta, jejímž cílem bylo posilovat image
kohoutkové vody coby nápoje k přímé spotřebě. Na kampaň tehdy reagoval Svaz
minerálních vod (SVM), který se ohrazoval tím, že Veolia srovnává nesrovnatelné.
Podle předsedkyně SMV Jany Ježkové svaz v tuto ch víli žádnou další komunikaci
nechystá. V kampani se Fast soustředí zejména na ekologický aspekt přístroje - s
jeho užíváním odpadá nákup plastových [https://www.kamsnim.cz/categories/plast]
lahví. Komunikace je zaměřená na matky ve věku 30 až 50 let a poběží napříč
všemi médii. "Jejím cílem je budovat povědomí o značce a komunikovat ji jako
dobrého společníka do domácností, které chtějí chránit přírodu," uzavírá
Klepetko.
Společnost Fast spustila kampaň na svůj produkt Sodastream, který umožňuje připravit ochucené i neochucené perlivé nápoje přímo v domácnosti. Marketingové aktivity spočívají v komunikaci benefitů. "Nenabádáme zákazníky, aby si koupili náš přístroj, snažíme se je spíše přesvědčit, aby přijali za svou filozofii přípravy nápojů doma z vodovodu," říká brand manažer značky Radim Klepetko. Výrobce proto začal spolupracovat i s Veolií, která bude produkty Sodastream nabízet na svých akcích. "S vodárenskými společnostmi máme mnoho společného, kampaň Veolie na kohoutkovou vodu a naše marketingové aktivity se dobře doplňují, proto věříme v dlouhodobou spolupráci," komentuje Klepetko a odkazuje k nedávné kampani francouzského giganta, jejímž cílem bylo posilovat image kohoutkové vody coby nápoje k přímé spotřebě. Na kampaň tehdy reagoval Svaz minerálních vod (SVM), který se ohrazoval tím, že Veolia srovnává nesrovnatelné. Podle předsedkyně SMV Jany Ježkové svaz v tuto ch víli žádnou další komunikaci nechystá. V kampani se Fast soustředí zejména na ekologický aspekt přístroje - s jeho užíváním odpadá nákup plastových lahví. Komunikace je zaměřená na matky ve věku 30 až 50 let a poběží napříč všemi médii. "Jejím cílem je budovat povědomí o značce a komunikovat ji jako dobrého společníka do domácností, které chtějí chránit přírodu," uzavírá Klepetko.