zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Fast bojuje s Veolií za vodu z kohoutku

07.06.2010
Pitná voda
Fast bojuje s Veolií za vodu z kohoutku

Společnost Fast spustila kampaň na svůj produkt Sodastream, který umožňuje připravit ochucené i neochucené perlivé nápoje přímo v domácnosti. Marketingové aktivity spočívají v komunikaci benefitů. "Nenabádáme zákazníky, aby si koupili náš přístroj, snažíme se je spíše přesvědčit, aby přijali za svou filozofii přípravy nápojů doma z vodovodu," říká brand manažer značky Radim Klepetko. Výrobce proto začal spolupracovat i s Veolií, která bude produkty Sodastream nabízet na svých akcích. "S vodárenskými společnostmi máme mnoho společného, kampaň Veolie na kohoutkovou vodu a naše marketingové aktivity se dobře doplňují, proto věříme v dlouhodobou spolupráci," komentuje Klepetko a odkazuje k nedávné kampani francouzského giganta, jejímž cílem bylo posilovat image kohoutkové vody coby nápoje k přímé spotřebě. Na kampaň tehdy reagoval Svaz minerálních vod (SVM), který se ohrazoval tím, že Veolia srovnává nesrovnatelné. Podle předsedkyně SMV Jany Ježkové svaz v tuto ch víli žádnou další komunikaci nechystá. V kampani se Fast soustředí zejména na ekologický aspekt přístroje - s jeho užíváním odpadá nákup plastových lahví. Komunikace je zaměřená na matky ve věku 30 až 50 let a poběží napříč všemi médii. "Jejím cílem je budovat povědomí o značce a komunikovat ji jako dobrého společníka do domácností, které chtějí chránit přírodu," uzavírá Klepetko.

AUTOR: Martina Suchá

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
INISOFT s.r.o.
27
7. 2017
27.7.2017 - Seminář, školení
Olomouc, ibis Olomouc Centre
ASIO, spol.s r.o.
28
7. 2017
28.7.2017 - Ostatní akce
od 09:30 do cca 11:00, na YouTube
7
8. 2017
7-11.8.2017 - Tábor, výlet, pobytová akce
Zahrada lesní MŠ Šárynka, Praha 6
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí