zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

Kde jsou hranice greenwashingu?

29.10.2010
EMS
Kde jsou hranice greenwashingu?

Jste firma? Chcete dělat ekologickou reklamu? Nová publikace organizace CENIA vám ukáže, jak být v "zelené" reklamě fér a vyhnout se tzv. greenwashingu - nadsazování informací o šetrnosti ekologického výrobku.

Úplně první českou publikaci s konkrétním návodem, jak se při zeleném marketingu vyvarovat zbytečných nešvarů a nejasností, vydává CENIA, česká informační agentura životního prostředí.

Publikace Vlastní environmentální tvrzení aneb férová ekoreklama v praxi obsahuje praktický návod pro firmy, jak propagovat své ekologicky šetrnější produkty efektivně a zároveň věrohodně. Pro praxi, kdy výrobce dělá svůj výrobek šetrnější k životnímu prostředí, než ve skutečnosti je, se vžil název "greenwashing". Podle průzkumu kanadské organizace TerraChoice v kanadských a amerických supermarketech je to případ celých 98 % zelené reklamy, kdy byla informace o výrobcích falešná, zavádějící nebo špatně podaná. Zájemci si příručku mohou stáhnout na adrese www.cenia.cz/prirucka-vet.

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Chystané akce
E-expert, spol. s r.o.
25
10. 2017
25-27.10.2017 - Konference
Hotel SOREA MÁJ, Liptovský Ján, Slovensko
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí