zpravodajství životního prostředí již od roku 1999

1. SčV zjišťuje spokojenost zákazníků

11.09.2013
Pitná voda
1. SčV zjišťuje spokojenost zákazníků

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků společnosti 1. SčV, a. s. čeká během září a první poloviny října obyvatele obcí a měst na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ. Průzkum se týká plynulosti dodávek vody, kvality pitné vody či například informovanosti domácností a firem o plánovaných výlukách a nových službách.

"Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již devátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení," uvedla důvody průzkumu Kristina Blazsczyková, tisková mluvčí společnosti 1. SčV, a. s.

Samotný průzkum veřejnosti, který se uskuteční v rámci celé skupiny Veolia Voda, má na starosti agentura IBSR - International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem. Výsledky průzkumu plánuje společnost zveřejnit během listopadu.

Komentáře k článku. Co si myslí ostatní?

Další články
Podněty ZmapujTo
Mohlo by vás také zajímat
Naši partneři
Složky životního prostředí