Přidat EnviWeb k oblíbeným odkazům
RSS kanályMobilní verze EnviWeb.cz

Fast bojuje s Veolií za vodu z kohoutku

07.06.2010  |  zdroj: Marketing & Media  |  116× přečteno      vytisknout článek

Fast bojuje s Veolií za vodu z kohoutku

Společnost Fast spustila kampaň na svůj produkt Sodastream, který umožňuje připravit ochucené i neochucené perlivé nápoje přímo v domácnosti. Marketingové aktivity spočívají v komunikaci benefitů. "Nenabádáme zákazníky, aby si koupili náš přístroj, snažíme se je spíše přesvědčit, aby přijali za svou filozofii přípravy nápojů doma z vodovodu," říká brand manažer značky Radim Klepetko. Výrobce proto začal spolupracovat i s Veolií, která bude produkty Sodastream nabízet na svých akcích. "S vodárenskými společnostmi máme mnoho společného, kampaň Veolie na kohoutkovou vodu a naše marketingové aktivity se dobře doplňují, proto věříme v dlouhodobou spolupráci," komentuje Klepetko a odkazuje k nedávné kampani francouzského giganta, jejímž cílem bylo posilovat image kohoutkové vody coby nápoje k přímé spotřebě. Na kampaň tehdy reagoval Svaz minerálních vod (SVM), který se ohrazoval tím, že Veolia srovnává nesrovnatelné. Podle předsedkyně SMV Jany Ježkové svaz v tuto ch víli žádnou další komunikaci nechystá. V kampani se Fast soustředí zejména na ekologický aspekt přístroje - s jeho užíváním odpadá nákup plastových lahví. Komunikace je zaměřená na matky ve věku 30 až 50 let a poběží napříč všemi médii. "Jejím cílem je budovat povědomí o značce a komunikovat ji jako dobrého společníka do domácností, které chtějí chránit přírodu," uzavírá Klepetko.

AUTOR: Martina Suchá


Související články


Poslední diskuse k článku - 0 příspěvků celkem

přidej nový příspěvek

Zatím žádný příspěvek
můžete na tento článek reagovat jako první...


EnviWeb s.r.o. neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. EnviWeb s.r.o. si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno serveru nebo obsahují neplacenou reklamu. Diskuse NEJSOU určeny pro dotazy na autory článků nebo redaktory EnviWebu.



Search
Partneři
ZmapujTo.cz
Fandíme EnviWebu
Výrobky a služby pro životní prostředí
Výrobky a služby pro životní prostředí
Partnerské časopisy
<< Předchozí Následující >>



Doporučujeme: Ekologove.cz - ekologie v každodenní praxi, EnviMarket.cz - nabídka výrobků a služeb, ZmapujTo.cz - hlášení podnětů od občanů, Nazeleno.cz - úspory energie, Inspirace v bydlení, Cena elektřiny, Dřevěné brikety, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo, Palivové dřevo


Enviweb s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti,a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Copyright (2008) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Toplist