Biopotraviny kupuje pravidelně jen zlomek lidí
Biopotraviny [https://www.kamsnim.cz/categories/food] pravidelně nakupuje zatím
jen malá část Čechů. Poptávka po biopotravinách sice v posledních letech v Česku
roste, v průzkumu společnosti GfK ale pravidelný nákup biopotravin uvedla jen
dvě procenta dotázaných lidí. Žádnou zkušenost s biopotravinami nemá necelá
polovina českých zákazníků a čas od času je nakoupí přibližně pětina lidí.
Biopotraviny pravidelně nakupuje zatím jen malá část Čechů. Poptávka po biopotravinách sice v posledních letech v Česku roste, v průzkumu společnosti GfK ale pravidelný nákup biopotravin uvedla jen dvě procenta dotázaných lidí. Žádnou zkušenost s biopotravinami nemá necelá polovina českých zákazníků a čas od času je nakoupí přibližně pětina lidí.
GfK v závěru loňského roku oslovila 1000 lidí. "Pravidelný nebo občasný nákup ve větší míře uváděly ženy, zatímco muži častěji volili odpověď typu slyšel jsem o nich, ale zatím jsem je nekoupil," uvedla GfK v tiskové zprávě.
Většina českých spotřebitelů podle průzkumu stále nemá jasnou představu o produktech ekologického zemědělství. Zhruba 80 procent dotázaných si totiž nedokázalo vybavit žádnou konkrétní značku bioproduktů a další více než desetina respondentů pod tento pojem zahrnula značky, které standardy ekologického zemědělství nenaplňují.
GfK v závěru loňského roku oslovila 1000 lidí. "Pravidelný nebo občasný nákup ve větší míře uváděly ženy, zatímco muži častěji volili odpověď typu slyšel jsem o nich, ale zatím jsem je nekoupil," uvedla GfK v tiskové zprávě.
Většina českých spotřebitelů podle průzkumu stále nemá jasnou představu o produktech ekologického zemědělství. Zhruba 80 procent dotázaných si totiž nedokázalo vybavit žádnou konkrétní značku bioproduktů a další více než desetina respondentů pod tento pojem zahrnula značky, které standardy ekologického zemědělství nenaplňují.
Zdroj:Podniky a trhy
Sdílet článek na sociálních sítích