Metro recykluje výtisky
Bezplatně distribuovaný deník Metro spustil recyklační program, pomocí kterého
se snaží vrátit zpět do distribuce už přečtené výtisky aktuálního vydání. Ve
všech stanicích pražského metra byly proto umístěny recyklační stojany a v
desíti nejexponovanějších stanicích recyklační boxy, kam je možné přečtené
výtisky vracet. "Předpokládáme, že díky recyklačnímu programu bychom mohli
vrátit do oběhu cca 10 % distribuovaného nákladu v prostorách metra," odhaduje
Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství Metro ČR.
Bezplatně distribuovaný deník Metro spustil recyklační program, pomocí kterého se snaží vrátit zpět do distribuce už přečtené výtisky aktuálního vydání. Ve všech stanicích pražského metra byly proto umístěny recyklační stojany a v desíti nejexponovanějších stanicích recyklační boxy, kam je možné přečtené výtisky vracet. "Předpokládáme, že díky recyklačnímu programu bychom mohli vrátit do oběhu cca 10 % distribuovaného nákladu v prostorách metra," odhaduje Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství Metro ČR.
Vydavatelství má za sebou první týden, kdy byli čtenáři deníku upozorněni na možnost recyklace přečtených výtisků. Podle Aleše Pýchy se v prvním týdnu negativně neprojevila ani skutečnost, že někteří čtenáři si berou už "opotřebované" výtisky.
Recyklační program, na kterém deník spolupracuje s Dopravním podnikem, pro něhož je závazná nová vyhláška o čistotě, se týká pouze distribuce deníku v pražském metru. V Praze vychází deník v nákladu 200 tis. kusů, z toho je přímo v podzemní dráze distribuováno 140 tis. výtisků.
Na podporu recyklačního programu byla spuštěna mediální kampaň, která v prvním týdnu probíhala na stránkách deníku Metro a prostřednictvím rámečků v metru. Od tohoto týdne bude rozšířena na rádiové spoty a poběží do konce léta.
Vydavatelství má za sebou první týden, kdy byli čtenáři deníku upozorněni na možnost recyklace přečtených výtisků. Podle Aleše Pýchy se v prvním týdnu negativně neprojevila ani skutečnost, že někteří čtenáři si berou už "opotřebované" výtisky.
Recyklační program, na kterém deník spolupracuje s Dopravním podnikem, pro něhož je závazná nová vyhláška o čistotě, se týká pouze distribuce deníku v pražském metru. V Praze vychází deník v nákladu 200 tis. kusů, z toho je přímo v podzemní dráze distribuováno 140 tis. výtisků.
Na podporu recyklačního programu byla spuštěna mediální kampaň, která v prvním týdnu probíhala na stránkách deníku Metro a prostřednictvím rámečků v metru. Od tohoto týdne bude rozšířena na rádiové spoty a poběží do konce léta.
Zdroj:Marketing & Media
Sdílet článek na sociálních sítích