Konzumace alespoň dvou porcí tučných ryb týdně je spojena s nižším rizikem chronického onemocnění ledvin a pomalejším poklesem funkce tohoto orgánu. Roli v tom hrají „staré známé“ omega-3 mastné kyseliny. Informoval o tom list The Guardian s odvolání na novou studii, podle které za to mohou omega-3 mastné kyseliny obsažené například v makrelách, sardinkách nebo sledích. […]
The post Konzumace tučných ryb je spojena s nižším rizikem onemocnění ledvin, tvrdí vědci appeared first on Naše voda.
Konzumace tučných ryb je spojena s nižším rizikem onemocnění ledvin, tvrdí vědci
20. ledna 2023 12:31
Voda
Celý článek: https://www.nase-voda.cz/konzumace-tucnych-ryb-je-spojena-s-nizsim-rizikem-onemocneni-ledvin-tvrdi-vedci/
Zdroj: Naše voda