Pátek, 29. března 2024

GARNIER PODPOŘÍ 250 MILIONŮ LIDÍ VE SNAZE O ZELENĚJŠÍ ŽIVOT

GARNIER PODPOŘÍ 250 MILIONŮ LIDÍ VE SNAZE O ZELENĚJŠÍ ŽIVOT

Značka Garnier představuje další milník v rámci závazků Green Beauty - uvádí vzdělávací kampaň zaměřenou na udržitelnou konzumaci.

Díky videím vytvořeným ze strany National Geographic CreativeWorks dává značka Garnier spotřebitelům přístup k odborným znalostem a skutečným praktickým radám. Jde o první krok v rámci nového závazku pro značku a jehož cílem je podpořit a pomoci 250 milionům lidí, aby mohli do roku 2025 žít na naší planetě zelenějším životem.

"K dosažení úspěchu Green Beauty chce značka Garnier motivovat spotřebitele, aby se svými zelenými kroky zapojili i oni. Udržitelnost může být opravdu citlivým tématem a naším cílem je učinit ji opravdu dostupnou - s tím už jsme začali díky našim produktům, od rychle oplachovatelných tuhých šamponů, kartonových a znovuplnitelných obalů atd. - ale chceme jít ještě dale. Díky práci National Geographic CreativeWorks chceme dát našim spotřebitelům přístup k nejlepším odborníkům a jejich radám pro každodenní zelenější život, říká Garnier Global President Adrien Koskas,

Tento nový závazek Garnier je nejnovější součástí ambiciózních cílů naplánových do roku 2025 ke snížení dopadů celého hodnotového cyklu značky na životní prostředí. Garnier bude dále pokračovat ve své transformaci k udržitelnosti, nicméně vědomí, že 80 % uhlíkové stopy šamponu pochází z domácího používání**, ukazuje, že je třeba vzdělávat i spotřebitele, aby se uměli zapojit.

Na první části plnění tohoto závazku spolupracoval Garnier s badatelkami National Geographic Explorers týmu Rosou Vasquez & Imogen Napper - jejich odborné znalosti a skutečné praktické rady mohou pomoci spotřebitelům v jejich každodenní snaze o skutečnou změnu a odpovědět na důležitou otázku - Může být krása zelená?

"Jsme pyšní, že můžeme spolupracovat s Garnier a pomoci a dát společně život tomuto závazku v rámci Green Beauty. Přinášíme vášeň a vypravěčský talent odborníků a badatelů National Geographic's Explorers, aby pomohli sdílet příběhy Garnier, zároveň učili lidi porozumět jejich vlivu na svět a představit si nové možnosti. To je to, co v National Geographic CreativeWorks umíme nejlépe", dodal Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic

Dostupný a zároveň vzdělávací obsah pokryje témata udržitelnosti, která se týkají krásy. Zaměříme se problematiku plastů & obalů, vysvětlíme využití vody a zelené pojetí vědy a podělíme se o praktické rady s cílem učinit udržitelnost dostupnější a usnadnit lidem zelené kroky (#onegreenstep) v jejich každodenním životě.

Společný projekt Garnier a National Geographic bude představen na Expu 2020 v Dubaji s tím, že první video bude možné shlédnout 1.října na https://www.nationalgeographic.com/garnier-green-beauty. Další epizody budou následovat brzy poté.

Lokální aktivity značky Garnier

Chceš udělat pro naši planetu něco navíc? Není nic jednoduššího! Nakup své oblíbené produkty Garnier ve vybraných prodejnách či on-line obchodech v termínech, které najdeš vypsané níže, a my věnujeme 1 Kč z každého prodaného výrobku právě organizaci Ukliďme Česko*. Zároveň budeme moc rádi, když se zapojíš i jako dobrovolník do samotných úklidů přímo v místě tvého bydliště. A pokud v okolí žádný neprobíhá, můžeš se stát jeho organizátorem, všechny potřebné informace najdeš na stránkách Ukliďme Česko.

Seznam Partnerů:

Síť drogerií ROSSMANN: 29. 9. - 12. 10. 2021

Síť drogerií DM: 14. 10. - 10 .11. 2021

Síť drogerií Teta: 30. 9. - 25. 10. 2021

Síť prodejen Tesco: 1. 10. - 30. 10. 2021

Síť prodejen Albert: 6. 10. - 19. 10. 2021

Síť prodejen Globus: 14. 10. - 27. 10. 2021

Internetový obchod Notino.cz: 11. 10. - 17. 10. 2021

Internetový obchod Pilulka.cz: 1. 10. - 15. 10. 2021

Internetový obchod Alza.cz: 4. 10. - 17. 10. 2021

*Akce se vztahuje na všechny produkty značky Garnier. Prodejní data za období trvání akce budou poskytnuta jednotlivými partnery. Značka Garnier se zavázala předat celkovou částku Spolku Ukliďme Česko nejpozději do 31. 1. 2022. Spolek Ukliďme Česko se zavázal použít tyto peněžní prostředky pro organizaci dobrovolnických úklidů a pro další rozvoj a podporu aplikace Kam s ním?

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů