Středa, 28. února 2024

Procter & Gamble připravil materiály pro učitele, které jim pomohou s výukou ekologických návyků

Procter & Gamble připravil materiály pro učitele, které jim pomohou s výukou ekologických návyků

Společnost Procter & Gamble, výrobce značek Ariel, Jar, Lenor nebo Pampers, se opět zapojuje do ochrany životního prostředí a připravila výukové materiály, které učitelům ve školách pomohou s výukou ekologických návyků. Materiály jsou zaměřené na tři stěžejní oblasti ochrany životního prostředí - ochranu vody, nakládání s odpadem a šetření energií. Jsou volně dostupné všem zájemcům na webu P&G.

,,Během let výroby našich produktů jsme přišli na mnoho poznatků, jak šetřit vodou, energií a dalšími přírodními zdroji. Nyní bychom se o ně rádi podělili formou vzdělávacích materiálů, které jsme připravili pro učitele, jejich žáky a jejich rodiny, aby je motivovaly k tomu být zodpovědným spotřebitelem. Budeme rádi, pokud si je učitelé stáhnou, během výuky je využijí a poskytnou tak žákům další podněty k tomu, aby přemýšleli o tom, jak chránit planetu," vysvětluje Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace, co Procter & Gamble k přípravě materiálů vedlo.

Všechny kapitoly se skládají z výukové části a pracovních listů, které obsahují i tipy na zajímavé experimenty. Žáci si zahrají na EKOdetektivy a například si vyzkouší, jak rychle se rozkládají odpadky, vypočítají, kolik jejich domácnost ušetří energie a peněz při praní na úsporné cykly nebo se seznámí s tím, jakou cestu voda urazí před spuštěním kohoutku a co ji čeká po opuštění umyvadla.

Materiály jsou určené pro žáky 7. a 8. tříd základních škol. Procvičí a ověří si v nich poznatky z přírodopisu, chemie, zeměpisu, fyziky nebo matematiky. Na odkazu najdete také videa pro žáky 1. a 2. tříd, takže vzdělávací program osloví jak mladší, tak starší žáky a studenty. Materiály a videa jsou bezplatně přístupné na webu Procter & Gamble.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always(R), Ambi Pur(R), Ariel(R), Bounty(R), Charmin(R), Crest(R), Dawn(R), Downy(R), Fairy(R), Febreze(R), Gain(R), Gillette(R), Head & Shoulders(R), Lenor(R), Olay(R), Oral-B(R), Pampers(R), Pantene(R), SK-II(R), Tide(R), Vicks(R), a Whisper(R). P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku www.pg.com.

Zdroj: PR článek

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů