Ukliďme Česko a ÁMOS vision spojily síly: výzva k úklidu se dostává přímo do škol a domovů seniorů
Společnost ÁMOS vision ve spolupráci s dobrovolnickou iniciativou Ukliďme Česko
spustila osvětovou kampaň, jejímž cílem je motivovat veřejnost k aktivnímu
zapojení do úklidu černých skládek a znečištěných veřejných prostranství. Výzva
Ukliďme Česko je nyní součástí vysílání na dotykových panelech ÁMOS - které
slouží jako infocentra a nástroje pro vzdělávání, osvětu a komunikaci ve
stovkách škol a domovů pro seniory po celé České republice.
Společnost ÁMOS vision ve spolupráci s dobrovolnickou iniciativou Ukliďme Česko spustila osvětovou kampaň, jejímž cílem je motivovat veřejnost k aktivnímu zapojení do úklidu černých skládek a znečištěných veřejných prostranství. Výzva Ukliďme Česko je nyní součástí vysílání na dotykových panelech ÁMOS - které slouží jako infocentra a nástroje pro vzdělávání, osvětu a komunikaci ve stovkách škol a domovů pro seniory po celé České republice.
Součástí kampaně je video spot, který běží přímo na panelech a vybízí diváky k zapojení do úklidových aktivit. Video doprovází výzva k jednoduché akci - vzít pytel, vyrazit do okolí a pomoci udělat svět čistším a příjemnějším místem k životu. Záměrem je nejen oslovit mladou generaci a seniory, ale také vytvořit prostor pro mezigenerační spolupráci a komunitní angažovanost.
V rámci kampaně byla do interaktivní části dotykového panelu ÁMOS zařazena také speciální dlaždice, která informuje o právě probíhající fotosoutěži Ukliďme Česko. Uživatelé se díky ní mohou jednoduše zapojit do online hlasování a podpořit tak fotografie, které zachycují originální nebo kuriózní momenty z úklidových akcí. Tato možnost posouvá soutěž i do prostředí škol a domovů seniorů.
,,Téma ochrany přírody je pro nás dlouhodobě klíčové. Pravidelně přinášíme environmentální a ekologický obsah, který má vzdělávací i motivační charakter. Spolupráce s Ukliďme Česko je pro nás přirozeným krokem a zároveň příležitostí ukázat, že i technologie mohou být nástrojem k pozitivní společenské změně," uvádí Richard Prajsler, zakladatel společnosti ÁMOS vision.
,,Těší nás, že se výzva Ukliďme Česko dostává prostřednictvím ÁMOSek k široké veřejnosti napříč generacemi. Společné úsilí má skutečný dopad - nejen na stav životního prostředí, ale i na posílení komunity a uvědomění si, že každý z nás může přispět ke změně," doplňuje Miroslav Kubásek, koordinátor kampaně Ukliďme Česko.
Kampaň běží po celé jaro a veřejné hlasování ve fotosoutěži bude uzavřeno na konci června. Více informací je k dispozici na www.uklidmecesko.cz.
Sdílet článek na sociálních sítích