E.ON v číslech - 3
Za maximálně tolik dní dokáže společnost E.ON [http://E.ON] vyřídit žádost o
nové připojení díky tomu, že kompletní proces převedla plně do online prostředí.
Za maximálně tolik dní dokáže společnost E.ON vyřídit žádost o nové připojení díky tomu, že kompletní proces převedla plně do online prostředí.
|
Zatímco dříve trval celý proces klidně dva týdny, digitalizace jej výrazně zrychlila a zjednodušila a urychlila. Zákazníci už nemusí vyplňovat papírové formuláře, posílat je poštou a čekat na smlouvy. Stačí jim počítač nebo mobil a vše vyřídí během několika dní. Díky digitalizaci navíc klesly náklady na zpracování jedné žádosti o více než polovinu, a výrazně nižší je i uhlíková stopa, jelikož došlo k omezení papírové korespondence.
Velkou výhodou pro zákazníky je také to, že se formulář automaticky propisuje do systému a odpadá tak nutnost ručního přepisování údajů. Pokud je potřeba žádost doplnit, zákazník obratem obdrží e-mail s jasnými instrukcemi a celý proces se tím nezdrží o více než pár minut. Pokud si neví rady, obsluha mu vše vysvětlí telefonicky.
E.ON systém spustil začátkem letošního srpna 2025 a už v úvodní den dorazily první žádosti. Díky automatizaci se tak mohou pracovníci zákaznické obsluhy více soustředit na samotnou pomoc klientům, a ne na administrativu. Podrobnosti o online žádosti jsou dostupné přímo na webových stránkách společnosti E.ON na adrese www.eon.cz.
Sdílet článek na sociálních sítích