Reklamou v ČT Zoo Praha oznamuje, že se stále oklepává z povodní
Od chvíle kdy před deseti měsíci vyplavila pražskou zoologickou zahradu vzedmutá
Vltava, darovali sponzoři na obnovu zoo téměř 23 milionů korun. Protože to však
zatím nestačí, zahrada pokračuje v reklamní kampani. Česká televize v červnu
vysílá spot vyzývající k podpoře další dárce. Různá zvířata se v něm oklepávají
od vody. \"Reklamu už promítala multikina. Má velký úspěch,\" řekl ČTK mluvčí
zoo Vít Kahle. Zatím se podle něj nedá říct, zda reklama vysílaná na základě
smlouvy o mediální spolupráci s ČT přilákala nové dárce. Klip, který doprovodil
hudbou a namluvil muzikant Dan Bárta, se však líbí. Na konferenci světové a
evropské asociace zoologických zahrad v Budapešti získal cenu v soutěži o
nelepší reklamní předmět. Spot je z dílny Rotor Production a jeho autorem je
David Rauch. Česká televize bude reklamu vysílat tento měsíc a v září. Zdroj:
eKOLOGIE
Od chvíle kdy před deseti měsíci vyplavila pražskou zoologickou zahradu vzedmutá Vltava, darovali sponzoři na obnovu zoo téměř 23 milionů korun. Protože to však zatím nestačí, zahrada pokračuje v reklamní kampani. Česká televize v červnu vysílá spot vyzývající k podpoře další dárce. Různá zvířata se v něm oklepávají od vody. \"Reklamu už promítala multikina. Má velký úspěch,\" řekl ČTK mluvčí zoo Vít Kahle. Zatím se podle něj nedá říct, zda reklama vysílaná na základě smlouvy o mediální spolupráci s ČT přilákala nové dárce. Klip, který doprovodil hudbou a namluvil muzikant Dan Bárta, se však líbí. Na konferenci světové a evropské asociace zoologických zahrad v Budapešti získal cenu v soutěži o nelepší reklamní předmět. Spot je z dílny Rotor Production a jeho autorem je David Rauch. Česká televize bude reklamu vysílat tento měsíc a v září.
Zdroj: eKOLOGIE
Sdílet článek na sociálních sítích