Železárny prodloužily smlouvu na recyklaci ojetin
Bohumín Železárny a drátovny Bohumín ( ŽDB) prodloužily do konce letošního roku
smlouvu se společností Renault na likvidaci a následnou recyklaci ojetých
automobilů.
Loňský kontrakt s automobilkou vypršel, a proto se železárenský gigant rozhodl
oslovit automobilku s žádostí o prodloužení smlouvy. \" Za minulý rok jsme
ekologicky zlikvidovali přes tisícovku ojetin. V letošním roce očekáváme, že by
se měl jejich počet zvýšit dvojnásobně,\" uvedl generální ředitel ŽDB Zdeněk
Juchelka.
Recyklace ojetých automobilů je v bohumínských železárnách certifikována podle
speciálních norem a většina zneškodněných aut je dále využívána ve výrobě. \"
Jednotlivé části rozebraných vozů separujeme a následně zneškodníme. Z kovových
částí potom vzniká ocelový šrot,\" dodal Juchelka s tím, že tento materiál je
dále přetaven a zpracován na válcované profily, radiátory a topné kotle. Z každé
tisícovky recyklovaných ojetin vyrobí v železárnách téměř tři sta padesát tun
oceli. ŽDB přitom likvidují ojeté vozy již šest let.
Za toto období zrecyklovaly kolem šesti tisíc aut o celkové hmotnosti sedmi
tisíc tun.
Bohumín Železárny a drátovny Bohumín ( ŽDB) prodloužily do konce letošního roku smlouvu se společností Renault na likvidaci a následnou recyklaci ojetých automobilů.
Loňský kontrakt s automobilkou vypršel, a proto se železárenský gigant rozhodl oslovit automobilku s žádostí o prodloužení smlouvy. \" Za minulý rok jsme ekologicky zlikvidovali přes tisícovku ojetin. V letošním roce očekáváme, že by se měl jejich počet zvýšit dvojnásobně,\" uvedl generální ředitel ŽDB Zdeněk Juchelka.
Recyklace ojetých automobilů je v bohumínských železárnách certifikována podle speciálních norem a většina zneškodněných aut je dále využívána ve výrobě. \" Jednotlivé části rozebraných vozů separujeme a následně zneškodníme. Z kovových částí potom vzniká ocelový šrot,\" dodal Juchelka s tím, že tento materiál je dále přetaven a zpracován na válcované profily, radiátory a topné kotle. Z každé tisícovky recyklovaných ojetin vyrobí v železárnách téměř tři sta padesát tun oceli. ŽDB přitom likvidují ojeté vozy již šest let.
Za toto období zrecyklovaly kolem šesti tisíc aut o celkové hmotnosti sedmi tisíc tun.
Loňský kontrakt s automobilkou vypršel, a proto se železárenský gigant rozhodl oslovit automobilku s žádostí o prodloužení smlouvy. \" Za minulý rok jsme ekologicky zlikvidovali přes tisícovku ojetin. V letošním roce očekáváme, že by se měl jejich počet zvýšit dvojnásobně,\" uvedl generální ředitel ŽDB Zdeněk Juchelka.
Recyklace ojetých automobilů je v bohumínských železárnách certifikována podle speciálních norem a většina zneškodněných aut je dále využívána ve výrobě. \" Jednotlivé části rozebraných vozů separujeme a následně zneškodníme. Z kovových částí potom vzniká ocelový šrot,\" dodal Juchelka s tím, že tento materiál je dále přetaven a zpracován na válcované profily, radiátory a topné kotle. Z každé tisícovky recyklovaných ojetin vyrobí v železárnách téměř tři sta padesát tun oceli. ŽDB přitom likvidují ojeté vozy již šest let.
Za toto období zrecyklovaly kolem šesti tisíc aut o celkové hmotnosti sedmi tisíc tun.
Zdroj:Moravskoslezský deník
Sdílet článek na sociálních sítích