Jednejte zodpovědně!
Dobrovolná iniciativa Advertising Communicity Together usiluje o zodpovědný
přístup k životnímu prostředí, řešení sociálních témat či o zdravotnickou osvětu
v marketingové komunikaci (ACT Responsible). Kromě konferencí a výstav
shromažďuje na svých internetových stránkách "zodpovědné a prospěšné" kampaně
všeho druhu. Některé z nich jsme pro vás vybrali.
AUTOR: mat
Dobrovolná iniciativa Advertising Communicity Together usiluje o zodpovědný přístup k životnímu prostředí, řešení sociálních témat či o zdravotnickou osvětu v marketingové komunikaci (ACT Responsible). Kromě konferencí a výstav shromažďuje na svých internetových stránkách "zodpovědné a prospěšné" kampaně všeho druhu. Některé z nich jsme pro vás vybrali.
AUTOR: mat
nula emisí. Věříme v harmonii člověka s přírodou, hlásá ve své korporátní kampani automobilka Toyota, která je v "zelené" reklamě jednou z nejaktivnějších (několik kampaní však musela stáhnout pro zavádějící sdělení). Pro Toyotu Motor Corporation agentury Coast a Carat International, Londýn.
vládní salonek. Jedna ze tří zemí nemá dostatek pitné vody. BDDP & Fils, Boulogne-Billancourt pro Solidarités.
samovyšetření. Ještě nikdo nezemřel na neoholené podpaží. Ženy tráví spoustu času depilací či epilací a vůbec vším, co je "na povrchu", místo aby věnovaly pozornost riziku rakoviny prsu a prevenci. Pro Avon Juraj Vaculik Advertising.
stop globálnímu oteplování. Euro RSCG Prague připodobňuje sluneční skvrny a úbytek ozonu na mapách potu v kampani na antiperspiranty švédské značky Oriflame.
tulipán. Někdy zní silná slova lépe z něžných úst žen. Pro Woman Leadership Konference agentura Euro RSCG Prague.
za živou planetu. Pokud nechcete dopustit, aby vaše děti znaly jelena již jen v této podobě, přispějte na záchranu živých tvorů. Pro World Wildlife Fund Ogilvy & Mather Bukurešť.
Truck. Po dvou drincích se vaše schopnost koncentrace během řízení sníží až o 73 procent. Kampaň automobilky Saab proti alkoholu za volantem od Leagas Delaney Milano.
AUTOR: mat
nula emisí. Věříme v harmonii člověka s přírodou, hlásá ve své korporátní kampani automobilka Toyota, která je v "zelené" reklamě jednou z nejaktivnějších (několik kampaní však musela stáhnout pro zavádějící sdělení). Pro Toyotu Motor Corporation agentury Coast a Carat International, Londýn.
vládní salonek. Jedna ze tří zemí nemá dostatek pitné vody. BDDP & Fils, Boulogne-Billancourt pro Solidarités.
samovyšetření. Ještě nikdo nezemřel na neoholené podpaží. Ženy tráví spoustu času depilací či epilací a vůbec vším, co je "na povrchu", místo aby věnovaly pozornost riziku rakoviny prsu a prevenci. Pro Avon Juraj Vaculik Advertising.
stop globálnímu oteplování. Euro RSCG Prague připodobňuje sluneční skvrny a úbytek ozonu na mapách potu v kampani na antiperspiranty švédské značky Oriflame.
tulipán. Někdy zní silná slova lépe z něžných úst žen. Pro Woman Leadership Konference agentura Euro RSCG Prague.
za živou planetu. Pokud nechcete dopustit, aby vaše děti znaly jelena již jen v této podobě, přispějte na záchranu živých tvorů. Pro World Wildlife Fund Ogilvy & Mather Bukurešť.
Truck. Po dvou drincích se vaše schopnost koncentrace během řízení sníží až o 73 procent. Kampaň automobilky Saab proti alkoholu za volantem od Leagas Delaney Milano.
Sdílet článek na sociálních sítích