Energeticky efektivní výkon a životnost žárovek 20 tisíc hodin snižuje provozní náklady na minimum..
Důmyslné osvětlení láká k prozkoumání obchodu Zapata
Zapata je obchodní značka, která se se svou vintage módou orientuje především na mladé zákazníky. Jedinečný koncept obchodní plochy spojuje průmyslové dekorativní prvky s mexickou rustikálností, nábytkem z garážového výprodeje a dalšími výstředními prvky. Původní systém osvětlení však těmto výrazným prvkům nedovolil, aby dostatečně vynikly a přilákaly tak větší množství zákazníků.
Díky nově zařízenému interiéru a barevně pestrému oblečení byly prostory obchodu Zapata v německém Augsbergu již téměř připraveny zaujmout a potěšit zákazníky. Původní osvětlení však postrádalo prostorovost a dramatičnost a nenabízelo rozdíl ve světelných úrovních mezi vnitřními a vnějšími oblastmi obchodu. Prodejní plocha byla zcela otevřená, aniž by zákazníkům pomohla se jakkoliv zorientovat. Společnost Zapata se proto obrátila s prosbou o pomoc na návrhářské studioLichtspiel.
Svítidla Philips pomáhají vytvořit správnou atmosféru
Díky pečlivému umístění svítidel Philips se podařilo vytvořit dramatickou a vzrušující atmosféru. Návrháři vytvořili tmavé prostředí celého interiéru prodejny, které doplnili bodovými reflektory Philips MASTERColour CDM Evolution. Díky neobvyklému nastavení úhlů, pod kterými bodová světla září, pouze na 10° a 20°vytvořiliefektní kontrast mezi světlem a stínem. Působivé barevné oblečení se tak stává ještě jasnějším a příjemně výrazným. Značka Zapata se tak vymyká běžnému konceptu a za použití tmavých barev a ostrých úhlů osvětlení se snadněji odlišuje od konkurence.
Díky svítidlům o výkonu 35 W nyní navíc obchod Zapata v německém Augsbergu využívá o 30 kusů instalovaných prvků méně, než tomu bylo dříve. Energeticky efektivní výkon a životnost žárovek 20 tisíc hodin také snižuje provozní náklady na minimum. Tento nový netradiční koncept osvětlení obchodu Zapata v německém Augsbergu působí tajemným dojmem a vybízí zákazníky k návštěvě obchodu a jeho prozkoumání.