Inspirace k dobrým skutkům

12. listopadu 2014
Inspirace k dobrým skutkům

V praxi se společenská odpovědnost projevuje především vnímáním aktuálních potřeb společnosti s cílem tyto potřeby uspokojit.

Společenská odpovědnost spočívá mimo jiné v pomoci druhým, v konání dobrých skutků, které nejen dělají radost, ale především zlepšují kvalitu života nás všech.

Mezi firmy, které významně pomáhají tam, kde je to třeba, patří i společnost ROSSMANN. CSR je zde vnímána nejen jako konkrétní pomoc těm, kteří to aktuálně potřebují, ale také jako odpovědnost vůči zákazníkům, partnerům, zaměstnancům a životnímu prostředí.

A v tomto duchu se nese i krédo společnosti: "Naše výrobky musí být prvotřídní, náš servis profesionální, prodejny bezbariérové a zásobování ekologické."

"Našimi aktivitami a činnostmi chceme inspirovat zaměstnance, zákazníky, dodavatele a veřejnost k tomu, aby každý z nich byl odpovědný nejen za sebe, ale také za osoby a věci kolem sebe. Poukázat na skutečnost, že ne všichni mohou žít plnohodnotný život. Inspirace nic nestojí, ale může změnit lidi kolem a jejich vnímání," říká jednatel společnosti Vladimír Mikel.

ROSSMANN se věnuje mnoha prospěšným aktivitám, nicméně za největší úspěch lze považovat projekt "5.000.000 Kč pro dětský úsměv", jehož pátý ročník proběhl letos na jaře. Jde o charitativní akci, kterou společnost organizuje ve spolupráci s Nadací Naše dítě.

Cílem je shromáždit prodejem vybraných výrobků co nejvyšší částku, kterou věnujeme na podporu dětí, které to nejvíce potřebují. Během pěti ročníků se již podařilo získat více než 30,7 milionu korun.

ROSSMANN také od února roku 2012 podporuje projekt ŠIK (Školní informační kanál), jehož cílem je vzdělávat a šířit osvětu na základních a středních školách. Přes 200 tisíc žáků a studentů na více než 400 školách může prostřednictvím velkoplošných obrazovek sledovat osvětové a vzdělávací spoty preventivního charakteru.

ROSSMANN poskytuje pomoc tam, kde je to aktuálně nejvíc potřeba. V tuto chvíli jde například o pomoc v projektu "Spolu pro mateřská centra", kde společnost věnovala zapojeným mateřským centrům po celé ČR hygienické potřeby v objemu 90 000 Kč.

Základním prvkem veškeré pomoci je vtáhnout zákazníka do komunikace i akce. Jsou to právě zákazníci, kteří svou přízní a nákupy aktivity společnosti podporují. Proto se ROSSMANN snaží své zákazníky hýčkat a oplácet jim loajalitu. Příkladem může být aktuálně probíhající kampaň Českého sdružení pro značkové výrobky s názvem "Pereme chytře", ke které se ROSSMANN připojil a kterou inspiruje své zákazníky k ekonomickému praní. Smyslem kampaně je zamezit plýtvání a nezatěžovat nejen životní prostředí, ale ani peněženky spotřebitelů.

Společnost však neopomíjí ani globální problémy související s kvalitou našeho životního prostředí. Posledním počinem v tomto směru je reakce na problém likvidace nákupních tašek, který vyřešila nahrazením obyčejných "igelitek" biotaškami, které se rozkládají bez vzniku škodlivých látek.


AUTOR: Olga Stanley
projektová manažerka společnosti ROSSMANN

Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
Electrolux - domácí spotřebiče
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů