Oprava chyby při ohlašování údajů pro vodní bilanci přes ISPOP
Jak mám postupovat, pokud jsem ve staženém formuláři pro ohlašování údajů pro vodní bilanci nalezl chybu?
Otázka
Jak mám postupovat, pokud jsem ve staženém formuláři pro ohlašování údajů pro vodní bilanci nalezl chybu?
Odpověď
V uvedeném případě je nutné kontaktovat příslušný podnik povodí, na kterém je evidováno místo užívání vody a požádat o změnu. Jakmile bude změna provedena na podniku povodí, promítne se do ISPOP nejpozději následující den.
Pod jaký podnik povodí dané místo užívání vody spadá, je možné nalézt po přihlášení do uživatelského účtu v ISPOP -> sekce "MŮJ ÚČET" -> záložka "Přehledy" -> "Přehled míst užívání vody" -> sloupec "Povodí"
Odkazy na webové stránky podniků povodí jsou uvedeny v záložce "Kontakty" na hlavní straně webu ISPOP.
Autor: Mgr. Veronika Vytejčková