Světový týden šetrných budov 2015
v rámci blížícího se týdne šetrného stavebnictví 2015 (Green Building Week 2015), který se od roku 2009 každoročně koná po celém světě, bychom Vás rádi informovali o námi připravovaných aktivitách:
23.9. - Green Walk - Green Talk: Jungmannova 15, LEED Platinum
24.9. - Slavnostní zahájení projektu Šetrné budovy v Národní technické knihovně
30.9. - Seminář: Šetrný marketing II
GREEN WALK - GREEN TALK: JUNGMANNOVA 15, LEED PLATINUM
JUNGMANNOVA 15 je první historickou rekonstruovanou budovou centru Prahy s certifikací LEED Platinum v České republice. Nabízí unikátní kombinaci pracovního prostředí a přírody (rozsáhlé zelené prostory, terasy a přízemní kanceláře s vlastní venkovní zahradou).
V rámci exkurze bude představen stavebně-technologický koncept budovy: jaké úsporné / šetrné technologie, materiály a inovativní principy jsou zde uplatněny, a to i vzhledem k certifikaci LEED Platinum.
KDY: 23.9. ( 9:00 - 11:30)
KDE: Jungmannova 15, Praha 1 - Nové Město
Více informací naleznete zde
ŠETRNÉ BUDOVY V NÁRODNÍ TECHNICKÉ KNIHOVNĚ
Česká rada pro šetrné budovy se rozhodla společně s Národní technickou knihovnou vybudovat specifický fond s cílem zpřístupnit informace o řešeních užívaných ve světě, nových technologiích, trendech a vývoji v oblasti šetrných budov pro studenty a odbornou veřejnost. Projekt je plánován na 3-5 let tak, aby fond odborné literatury mohl být průběžně doplňován o publikace s novými poznatky v oblasti šetrného stavebnictví. V pilotní fázi projektu bude zakoupeno 40 titulů s cílem vybudovat fond čítající kolem 200 publikací.
I. část: VÝSTAVA PUBLIKACÍ 10:00 - 18:00
II. část: SLAVNOSTNÍ ZAHÁJENÍ PROJEKTU od 18:00
KDY: 24.9. (10:00 - 21:00)
KDE: Galerie NTK, Technická 6/2710, Praha 6 - Dejvice
Více informací naleznete zde
SEMINÁŘ: ŠETRNÝ MARKETING II
Z mnoha rozhovorů se našimi členy víme, že promovat a prodávat šetrnost v českém prostředí je problém a to jak k uživatelům budov, tak i k velkým investorům. Šetrné budovy ještě stále nejsou standardem a i tato forma školení by měla komunitě pomoci se vzděláváním a sdílením zkušeností, které by mělo v konečném důsledku mít přínos pro celý byznys.
Mluvčí a témata:
Vladimír Víšek, IKEA
? Úvod - Strategie udržitelnosti IKEA, jak v IKEA pracuje s tématem udržitelnosti.
? Případová studie - marketingová kampaň Úspornější a šetrnější domácnost
Tomáš Jindříšek, Dark-Side
? případové studie marketingu šetrného stavebnictví z pohledu experta, trendy nejen pro ,,šetrný" marketing na rok 2016
KDY: 30.9. 9:00 - 11:00
KDE: Mosaic House, Odborů 278/4, 120 00 Praha 2
Více informací naleznete zde