107 000 unikátních návštěvníků využilo v prvním roce fungování formulář Bezproudí, který na svém webu spustila vloni v červnu distribuční společnost EG.D, člen skupiny E.ON
Online formulář Bezproudí, který je dostupný na adrese egd.cz, pomáhá zákazníkům na distribučním území EG.D rychleji zjistit, proč zrovna u nich došlo k omezení dodávek elektrické energie. Nemusí tak volat na nonstop linku a aktuální informace najdou na pár kliknutí ve svém telefonu nebo tabletu. To se hodí například při extrémních klimatických jevech, jako jsou letní bouřky, kdy může dojít k poškození distribuční sítě a omezení dodávek elektrické energie.
Uživatelé pomocí formuláře Bezproudí v reálném čase zjistí, jestli se jedná o plánovanou odstávku, poruchu nebo kratší výpadek elektřiny a taky to, kdy EG.D dodávku pravděpodobně obnoví. Stačí jim jen do jednoduchého řádku zadat název obce nebo ulice, popřípadě EAN kód odběrného místa, jež najdou na faktuře od elektřiny. Naplánované odstávky pak mohou lidé vidět až tři měsíce dopředu. U poruch zase zjistí aktuální stav prací na obnově dodávek elektrické energie. Při výpadcích najdou na stránce i to, kolik procent dané obce je aktuálně bez proudu.
Bezproudí od svého spuštění používá v průměru 9 000 zákazníků měsíčně. Formulář je dostupný i ve formě odkazu na web v mobilní aplikaci Distribuce, která je k dispozici pro operační systémy iOS i Android a lze ji stáhnout z Apple App Store nebo Google Play.