Unilever vstříc Zeleným
Společnost Unilever nechala vyvinout "mrazicí kabinet na zmrzlinu" poháněný
solární energií. Jedná se o prototyp ekologické varianty mrazicího boxu, který
má v budoucnu plošně nahradit běžně používané mrazicí boxy plněné chladicí
látkou HFC. Tato látka sice nenarušuje ozónovou vrstvu, ale podílí se na
globálním oteplování. V tuto chvíli již Unilever po celém světě používá 15 tisíc
kusů zařízení šetrných k životnímu prostředí.
Společnost Unilever se chce profilovat jako firma šetrná k životnímu prostředí a
již v roce 2000 se zavázala, že do roku 2005 zastaví nákup klasické mrazicí
techniky s HFC a namísto nich bude používat způsoby chlazení, které se
nepodílejí na globálním oteplování. Zmíněné prototypy solárních mrazicích boxů
byly testovány již během olympijských her v Athénách. Unilever, resp. jeho
zmrzlinová značka Algida, provozuje na světě téměř 2 miliony mrazicích boxů.
Životnost jednoho mrazicího boxu je 5 let.
Za poslední čtyři roky Unilever investoval do mrazicích technologií téměř 2,5
milionu eur. Cílem Unileveru a dalších dvou společností spolupracujících na této
iniciativě v rámci Montrealského protokolu, společností Coca-Cola a McDonald's,
je do budoucna do ní zapojit i další výrobce potravin a také potenciální
dodavatele. Ředitel Greenpeace International Gerd Leipold přivítal závazek
těchto tří firem a vyzval jejich konkurenty, aby se také připojili.
Společnost Unilever nechala vyvinout "mrazicí kabinet na zmrzlinu" poháněný solární energií. Jedná se o prototyp ekologické varianty mrazicího boxu, který má v budoucnu plošně nahradit běžně používané mrazicí boxy plněné chladicí látkou HFC. Tato látka sice nenarušuje ozónovou vrstvu, ale podílí se na globálním oteplování. V tuto chvíli již Unilever po celém světě používá 15 tisíc kusů zařízení šetrných k životnímu prostředí.
Společnost Unilever se chce profilovat jako firma šetrná k životnímu prostředí a již v roce 2000 se zavázala, že do roku 2005 zastaví nákup klasické mrazicí techniky s HFC a namísto nich bude používat způsoby chlazení, které se nepodílejí na globálním oteplování. Zmíněné prototypy solárních mrazicích boxů byly testovány již během olympijských her v Athénách. Unilever, resp. jeho zmrzlinová značka Algida, provozuje na světě téměř 2 miliony mrazicích boxů. Životnost jednoho mrazicího boxu je 5 let.
Za poslední čtyři roky Unilever investoval do mrazicích technologií téměř 2,5 milionu eur. Cílem Unileveru a dalších dvou společností spolupracujících na této iniciativě v rámci Montrealského protokolu, společností Coca-Cola a McDonald's, je do budoucna do ní zapojit i další výrobce potravin a také potenciální dodavatele. Ředitel Greenpeace International Gerd Leipold přivítal závazek těchto tří firem a vyzval jejich konkurenty, aby se také připojili.
Společnost Unilever se chce profilovat jako firma šetrná k životnímu prostředí a již v roce 2000 se zavázala, že do roku 2005 zastaví nákup klasické mrazicí techniky s HFC a namísto nich bude používat způsoby chlazení, které se nepodílejí na globálním oteplování. Zmíněné prototypy solárních mrazicích boxů byly testovány již během olympijských her v Athénách. Unilever, resp. jeho zmrzlinová značka Algida, provozuje na světě téměř 2 miliony mrazicích boxů. Životnost jednoho mrazicího boxu je 5 let.
Za poslední čtyři roky Unilever investoval do mrazicích technologií téměř 2,5 milionu eur. Cílem Unileveru a dalších dvou společností spolupracujících na této iniciativě v rámci Montrealského protokolu, společností Coca-Cola a McDonald's, je do budoucna do ní zapojit i další výrobce potravin a také potenciální dodavatele. Ředitel Greenpeace International Gerd Leipold přivítal závazek těchto tří firem a vyzval jejich konkurenty, aby se také připojili.
Sdílet článek na sociálních sítích