1. SčV zjišťuje spokojenost zákazníků
Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků společnosti 1. SčV, a. s. čeká během září a první poloviny října obyvatele obcí a měst na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ. Průzkum se týká plynulosti dodávek vody, kvality pitné vody či například informovanosti domácností a firem o plánovaných výlukách a nových službách.
"Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již devátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení," uvedla důvody průzkumu Kristina Blazsczyková, tisková mluvčí společnosti 1. SčV, a. s.
Samotný průzkum veřejnosti, který se uskuteční v rámci celé skupiny Veolia Voda, má na starosti agentura IBSR - International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem. Výsledky průzkumu plánuje společnost zveřejnit během listopadu.