Pátek, 29. března 2024

Mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější - ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii

Mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější - ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii

ŠKODA AUTO si pro následující dekádu stanovila novou strategii dalšího rozvoje, nazvanou NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030, jejímž cílem je úspěšný rozvoj v oblasti internacionalizace, elektrifikace a digitalizace. Česká automobilka plánuje, že se do roku 2030 stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě, a vedoucí evropskou značkou v Indii, Rusku a severní Africe. Společně s dalšími obchodními partnery, se zástupci politické sféry a s koncernem Volkswagen plánuje společnost ŠKODA AUTO proměnit Českou republiku v centrum rozvoje elektromobility a zajistit tak stávající pracovní místa a vytvořit nová. V nové strategii jsou pevně zakotveny i konkrétní cíle na podporu ekologie a diverzity. Realizace se zaměří na dva hlavní motivy - efektivitu a zjednodušení.

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů