ŠKODA AUTO představuje novou identitu značky ŠKODA a urychluje elektrickou ofenzívu
V rámci strategie NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou
identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou
změnu firemní identity. ŠKODA AUTO také zrychluje a rozšiřuje svou elektrickou
ofenzívu. Do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další
budou následovat. Studie VISION 7S nabízí konkrétní pohled na jeden z těchto
modelů. Podíl čistě elektrických vozů na prodeji značky ŠKODA má v Evropě do
roku 2030 vzrůst na více než 70 %. ŠKODA AUTO investuje v příštích pěti letech
dalších 5,6 miliard eur do elektromobility a 700 milionů eur do digitalizace.
https://www.enviweb.cz/122783 V rámci strategie NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 představuje ŠKODA AUTO novou identitu značky ŠKODA, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a velkou změnu firemní identity. ŠKODA AUTO také zrychluje a rozšiřuje svou elektrickou ofenzívu. Do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další budou následovat. Studie VISION 7S nabízí konkrétní pohled na jeden z těchto modelů. Podíl čistě elektrických vozů na prodeji značky ŠKODA má v Evropě do roku 2030 vzrůst na více než 70 %. ŠKODA AUTO investuje v příštích pěti letech dalších 5,6 miliard eur do elektromobility a 700 milionů eur do digitalizace.
Sdílet článek na sociálních sítích