Pátek, 8. listopadu 2024

Bezprostřední budoucnost mobility je elektrická! říká o elektromobilitě Ondřej Vetchý ve spolupráci se Škoda Auto

Bezprostřední budoucnost mobility je elektrická! říká o elektromobilitě Ondřej Vetchý ve spolupráci se Škoda Auto

Na stranu podporovatelů elektromobility se staví další silná osobnost české kultury a umění - Ondřej Vetchý. Známý herec se zasazuje kromě jiného i o udržitelný životní styl a zachování planety pro budoucí generace. V nové kampani automobilky Škoda Auto se stává propagátorem elektrické budoucnosti osobní dopravy a pomáhá v Česku šířit povědomí o výhodách elektromobility. Škoda Auto do roku 2026 počítá s uvedením 3 nových plně elektrických modelů, zasazuje se o rozšiřování dobíjecí infrastruktury a přichází s novou firemní identitou, která jde vstříc elektromobilitě i svým zákazníkům.

Elektromobilita je budoucnost, na kterou je třeba se připravit
,,Vnímejte elektromobilitu jako záblesk naděje pro naši budoucnost," říká rozhodně Ondřej Vetchý v úvodu videa, které vzniklo ve spolupráci se Škoda Auto v rámci propagace rozvoje elektromobility v Česku. Ondřej Vetchý je nejen herec, ale také respektovaná osobnost se silnými názory, které aktivně propaguje. Patří mezi ně pevné hodnoty, osobní odpovědnost, zdravý životní styl i udržitelný život na naší planetě. Díky vzájemné shodě s hodnotami mladoboleslavské automobilky se Ondřej Vetchý rozhodl veřejně postavit za rozvoj elektromobility v České republice a zvyšování povědomí o jejích přínosech pro dopravu, mobilitu i udržitelný život.

,,Žijeme v době velkých změn. Elektromobilita je jednou z nich."
,,Lidstvu se nabízí několik možností, jak planetě ulevit. Elektromobilita je jednou z nich a vnímejme ji jako záblesk naděje pro naši budoucnost. Žijeme v době velkých změn. Ne na všechny lze bez pomoci najít odpověď, na elektromobilitu ale již dnes odpovědi existují. Je pro mě naprosto určující, že je elektromobilita součástí snižování emisí v dopravě. Bezprostřední budoucnost mobility je zkrátka elektrická," říká Ondřej Vetchý v kampani, která startuje 11. dubna.

Elektromobilita je pro Škoda Auto budoucností
Škoda Auto chce hrát prim v rozvoji elektromobility v Česku i na dalších trzích, kde působí. Do roku 2026 proto počítá s představením dalších tří plně elektrických modelů. Do roku 2030 plánuje mít automobilka v Evropě 70% podíl elektromobilů na svých celkových prodejích. Jako nejsilnější automobilová značka v České republice chce o tématu rozvoje a důležitosti elektromobility zvyšovat povědomí.

Největší změna identity Škoda Auto za posledních 30 let
Propojení s Ondřejem Vetchým je součástí širší komunikační strategie automobilky, která navazuje na nedávno představenou změnu firemní identity a designového jazyka. Designový jazyk, grafické prvky i celá firemní identita symbolizují ekologii, udržitelnost, elektromobilitu a digitalizaci. ,,Ondřej je silnou a charismatickou osobností s pevnými hodnotami, pro které dokáže inspirovat a nadchnout své fanoušky a veřejnost. Sdílíme podobné hodnoty, proto nám společné spojení pro prosazovaní elektromobilní budoucnosti dává perfektní smysl. I my chceme naše zákazníky inspirovat - k objevování a větší odvaze vydat se nevšedními cestami vstříc novým zážitkům," říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.

Kampaň s Ondřejem Vetchým startuje 11. dubna
Novou firemní identitu spustila Škoda Auto aktivně v České republice 3. dubna. Podporuje ji výraznou komunikační kampaní, do které se zapojila řada osobností. Důvody, proč přejít na elektrickou budoucnost, bude v samostatné části kampaně vysvětlovat Ondřej Vetchý. Kampaň odstartuje teaserem 7. dubna a od 11. dubna poběží na sociálních sítích a na dalších online platformách. Strategii pro sociální sítě tvořila agentura SocialSharks.

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů