Lubsko: PHARE - Supply of Equipment with Assembly and Commissioning for Wastewater Treatment Plant for the town of Lubsko
Stav tendru: vypsaný tendr
Banka: Evropská unie - program PHARE
Datum uzávěrky: 04.12.2001
Datum posledni zmeny: 19.10.2001
Země: Poland
Popis: 2001/S 192-130969
Lubuskie Voivodship, Poland
Referenční č.: EuropeAid/112060/D/S/PL
Otevřená procedura
Program: Phare.
Financováno: PL9913.2.5-L002.
Kontraktační orgán: Zarzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland.
Popis projektu:
Dodávka zařízení pro úpravnu odpadních vod v Lubsku, včetně montáže a uvedení do provozu. Dodávka kontrolního a měřícího systému zařízení, laboratorního zařízení,zařízení na likvidaci odpadních vod a zařízení vysokotlakového čištění systému odpadních vod.
Počet lotů: Lot 1:
skupina I: zařízení pro zpracování odpadních vod;
skupina II: kontrolní systém zpracování a měřící zařízení a monitorovací systém zpracování;
skupina III: laboratorní zařízení;
skupina IV: zařízení na likvidaci odpadních vod;
skupina V: zařízení vysokotlakového čištění systému odpadních vod.
Účast je otevřená za stejných podmínek pro všechny fyzické i právnické osoby, účastnící se individuálně nebo v konsorciích, členských států a zemí a území regionů spadajících pod program, v němž je kontrakt financován. Veškeré zboží musí pocházet z těchto zemí.
Uchazeči musejí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených v Section 2.3 v Manual of Instructions for External Relations contracts ( k dispozici na internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm).
Uchazeči (včetně firem v rámci téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a subkontraktorů) mohou předložit 1tendr. Uchazeči mohou nabídnout slevu pro případ, že jejich tendr bude přijat na více než 1 lot. Nelze nabízet variantní řešení.
Tendrová jistina: 20 000 EUR (nebo 70 000 PLN) při předložení tendru. Jistina bude vrácena neúspěšným uchazečům po dokončení řízení a vítězi(ům) po podpisu smlouvy všemi stranami. Jistina propadá při nesplnění všech závazků uvedených v tendru.
Realizační jistina: 1% ceny kontraktu v euro při kontrasignaci smlouvy. Musí být doručena během 30 dnů poté, kdy vítěz obdrží smlouvu podepsanou kontraktační institucí. V opačném případě pozbývá smlouva platnosti a nová bude zaslána uchazeči, který předložil další v pořadí ekonomicky nejvýhodnější odpovídající tendr.
Platnost tendru: 90 dnů po uzávěrce pro předložení tendrů.
Maximální dodací lhůta: 10 - 41 týdnů po podpisu smlouvy v závislosti na skupině.
Kritéria výběru: dodržení formálních a technických požadavků.
Kritéria přidělění: cena
Tendrová dokumentace je k dispozici v Pracownie Badawczo-Projektowe Ekosystem in Zielona Gora, ul. Kozuchowska 20c, room 2c, Att: Ms Teresa Przadka, tel.: (48-68) 328 33 20, fax: (48-68) 328 33 13/14, po předložení dokladu o úhradě 600 PLN ( 22% DPH). Platba na účet: PBP Ekosystem - Kredyt Bank PBI O/Zielona Gora; No 15001810-10634-121810002265.
Tendry je nutno předkládat na standardním formuláři z tendrové dokumentace při dodržení formátu a instrukcí.
Písemné dotazy zasílejte na: Zarzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland (s uvedením referenčního č.) nejméně 21 dnů před uzávěrkou. Zodpovězeny budou nejméně 11 dnů před uzávěrkou.
Uzávěrka pro předložení tendrů: 4.12.2001 (15.00) : Urzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland.
Otevření tendrů: 4.12.2001 (15.30) :Urzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland.
Právní podklad: Council Regulation (EEC) No 3906/89 of 18.12.1989 on economic aid to certain countries of central and eastern Europe, as amended.
Water Supply and Sewerage Services Development Programme
Stav tendru: avízo tendru
Banka: Evropská banka
Datum uzávěrky: neuvedeno
Datum posledni zmeny: 15.10.2001
Země: Poland
Popis: Program rozvodů vody a kanalizace Bydgoszcz.
Projekt v hodnotě cca Euro 45-55 mil., investice v rámci půjčky EBRD budou vynaloženy na modernizaci systémů úpravy vody a kanalizace:
- práce na pokládce kolektoru odpadních vod, souvisící armatury a fitinky;
- čerpací stanice odpadních vod vč. zařízení;
- zařízení čistírny odpadních vod;
- zařízení a práce na úpravně vody;
- zařízení na čerpání vody.
Vyhlášení tendrů IV/2001.
Banks Procurement Policies and Rules (internet: http://www.ebrd.com).
Kontaktní adresa:
Mr Krzysztof Biernat
Miejskie Wodociagi i Kanalizacja
ul. Torunska 103
85-817 Bydgoszcz, Poland
Tel: 48 52 3232 200 Fax: 48 52 371 12 97
e-mail wodkan@mwik.bydgoszcz.pl
Oprava sběrného rezervoáru odpadních vod v rafinérii Novi Sad
Stav tendru: vypsaný tendr
Banka: Spojené národy
Datum uzávěrky: 12.11.2001
Datum posledni zmeny: 18.10.2001
Země: Yugoslavia
Popis: Úřad Spojených národů pro projektové služby (UNOPS) vypisuje v rámci svého programu odstraňování ekologických zátěží životního prostředí (UNEP) ve Svazové republice Jugoslávie tendr na opravu sběrného rezervoáru odpadních vod v rafinérii Novi Sad (referenční označení projektu: Project NS. 7.1).
Předmětem tendrového projektu NS. 7.1 je oprava hlavní kanalizařní jímky o délce 2,2 km poškozené během kosovského konfliktu.
Specifikace jímky: zakopána uvnitř betonové struktury, vnitřní šířka 2,5m a výška 1,5m, využívaná pro přenos odpadních vod z novosadské rafinerie přes Ratni ostrvo, oblast bohatou na spodní prameny, do Dunaje. Obojí jak sběrnou jímku, tak i studně spravují a udržují Vodovody a kanalizace Novi sad.
Předpokládaný rozsah prací:
1. Detailní vymytí vnitřku rezervoáru.
2. Detailní prověření vnitřku včetně zmapování všech poškození a ostatních vad, kazů.
3. Oprava vybraných závad - zacelení prasklin uvnitř rezervoáru, kolem čerpadel atd.
Tendrová dokumentace je k dispozici do 19. 10. do 12:00 hod. proti poplatku 3000 dinárů (100 DEM) na této kontaktní adrese:
UNOPS Project Implementation Office
Cara Dušana 266, 11080 ZEMUN
Federal Republic of Yugoslavia (FRY)
Fax: 381113161763
E-mail: unops@unops.org.yu
Uzávěrka tendru: 12.11. 2001.
Zpracoval: David Fritsch, ZK CT Bělehrad. Vzhledem ke krátkému termínu získání tendrové dokumentace doporučujeme obrátit se na zahraniční kancelář CzechTrade v Bělehradě,
kontakt:
CzechTrade Federativna Republika Jugoslavija
g.David Fritsch - direktor, gđica Ana Ječmenica - asistent
Dositejeva 10, 11000 Beograd
Tel./fax:00381 11 632 782, 00381 11 180 427
E – mail: cztrade@Eunet.yu
ARITMA-2 - Bursa East and West Wastewater Treatment Plants
Stav tendru: výzva k předkvalifikaci
Banka: Evropská investiční banka
Datum uzávěrky: 12.11.2001
Datum posledni zmeny: 16.10.2001
Země: Turkey
Popis: *Výstavba a provoz čistíren odpadních vod.
Hlavní technické podmínky:
- Bursa Eastern Wastewater Treatment Plant:
průměrný denní průtok: 240.000 m3/den
total BOD5: 64.000 kg/den
- Bursa Western Wastewater Treatment Platn:
průměrný denní průtok: 87.500 m3/den
total BOD5: 23.500 kg/den
standardy pro obě ČOV:
BOD5: 25 mg/l
COD5: 125 mg/l
total nitrogen (as N): 10 mg/l
total phosphorus (as P): 3 mg/l
Předkvalifikační dokumenty v prodeji do 26.10.2001, proti poplatku TL 1 bilion nebo ekv. v USD případné zámořské poštovné USD 100; bankovní spojení: BUSKI´s account (USD) No. 657886, Bursa Ziraat Bank, Heyken Branch.
Bližší informace:
BUSKI GENEL MUDURLUGU
Kat. 8, Acemler/BURSA
tel. 0-224-2333989; fax 2337911; e-mail: buski@turk.net
SK-Bratislava: PHARE - Early Warning System at Intake Point for Drinking Water Supply by Using Continuous Biological Monitoring
Stav tendru: vypsaný tendr
Banka: Evropská unie - program PHARE
Datum uzávěrky: 20.11.2001
Datum posledni zmeny: 19.10.2001
Země: Slovak Republic
Popis: 2001/S 191-130723
Referenční č.: EuropeAid/112739/D/S/SK
Mezinárodní otevřený tendr
Program: Phare.
Financováno: SR9911 01.
Kontraktační orgán: Office of Government of the Slovak Republic, Central Finance and Contracting Unit, Bratislava, Slovakia (Slovak Republic).
Popis projektu:
Dodávka systému včasného varování při znečištění zdroje pitné vody s použitím kontinuálního biologického monitoringu v 1 lotu.
Účast je otevřená za stejných podmínek pro všechny fyzické i právnické osoby, účastnící se individuálně nebo v konsorciích, členských států a zemí a území regionů spadajících pod program, v němž je kontrakt financován. Veškeré zboží musí pocházet z těchto zemí.
Uchazeči musejí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených v Section 2.3 v Manual of Instructions for External Relations contracts ( k dispozici na internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm).
Uchazeči (včetně firem v rámci téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a subkontraktorů) mohou předložit 1tendr na lot, ne na jeho části. Uchazeči mohou nabídnout slevu pro případ, že jejich tendr bude přijat . Nelze nabízet variantní řešení.
Tendrová jistina: 4 000 EUR na č. účtu: 107-1021057, specifický symbol 221 000 978; nebo 172 000 SKK na č. účtu: 107-1021057, specifický symbol 221 000 001 u Hypovereinsbank Bratislava, Bank Code 8140 (je nutné uvést název společnosti účastníka tendru). Uvedená částka může být poskytnuta též formou bankob¨vní záruky. Jistina bude vrácena neúspěšným uchazečům po dokončení řízení a vítězi(ům) po podpisu smlouvy všemi stranami. Jistina propadá při nesplnění všech závazků uvedených v tendru.
Realizační jistina: 2% ceny kontraktu v euro při kontrasignaci smlouvy. Musí být doručena během 30 dnů poté, kdy vítěz obdrží smlouvu podepsanou kontraktační institucí. V opačném případě pozbývá smlouva platnosti a nová bude zaslána uchazeči, který předložil další v pořadí ekonomicky nejvýhodnější odpovídající tendr.
Platnost tendru: 90 dnů po uzávěrce pro předložení tendrů.
Maximální dodací lhůta: 90 dnů po podpisu smlouvy.
Kritéria výběru: dodržení formálních a technických požadavků, ekonomická, finančnía profesní kapacita..
Kritéria přidělění: cena
Tendrová dokumentace je k dispozici v kontraktační instituci . Tendry je nutno předkládat na standardním formuláři z tendrové dokumentace při dodržení formátu a instrukcí.
Písemné dotazy zasílejte na: e-mail cfcu@cfcu.sk a poštovní adresu: Office of Government of the Slovak Republic, Central Finance and Contracting Unit, Att: Mr Milan Michalicka - CFCU Director, Mlynske Nivy 61, 821 09 Bratislava, Slovak Republic
(s uvedením referenčního č.) nejméně 21 dnů před uzávěrkou. Zodpovězeny budou nejméně 11 dnů před uzávěrkou.
Uzávěrka pro předložení tendrů: 20.11.2001 (16.00) : Office of Government of the Slovak Republic, Central Finance and Contracting Unit, Att: Mr Milan Michalicka - CFCU Director, Mlynske Nivy 61, 821 09 Bratislava, Slovak Republic.
Otevření tendrů: 21.11.2001 (10.00) at the Office of Government of the Slovak Republic, Department of Foreign Assistance, Stefánikova 2, 810 01 Bratislava, Slovak Republic.
Právní podklad: Council Regulation (EC) No 3906/89 of 18.12.1989 on economic aid to certain countries of central and eastern Europe, as amended.
Tendry - Evropa
Lubsko: PHARE - Supply of Equipment with Assembly and Commissioning for
Wastewater Treatment Plant for the town of Lubsko Stav tendru: vypsaný tendr
Banka: Evropská unie - program PHARE Datum uzávěrky: 04.12.2001 Datum posledni
zmeny: 19.10.2001 Země: Poland Popis: 2001/S 192-130969 Lubuskie Voivodship,
Poland Referenční č.: EuropeAid/112060/D/S/PL Otevřená procedura Program: Phare.
Financováno: PL9913.2.5-L002. Kontraktační orgán: Zarzad Miasta Lubsko, pl.
Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland. Popis projektu: Dodávka zařízení pro úpravnu
odpadních vod v Lubsku, včetně montáže a uvedení do provozu. Dodávka kontrolního
a měřícího systému zařízení, laboratorního zařízení,zařízení na likvidaci
odpadních vod a zařízení vysokotlakového čištění systému odpadních vod. Počet
lotů: Lot 1: skupina I: zařízení pro zpracování odpadních vod; skupina II:
kontrolní systém zpracování a měřící zařízení a monitorovací systém zpracování;
skupina III: laboratorní zařízení; skupina IV: zařízení na likvidaci odpadních
vod; skupina V: zařízení vysokotlakového čištění systému odpadních vod. Účast je
otevřená za stejných podmínek pro všechny fyzické i právnické osoby, účastnící
se individuálně nebo v konsorciích, členských států a zemí a území regionů
spadajících pod program, v němž je kontrakt financován. Veškeré zboží musí
pocházet z těchto zemí. Uchazeči musejí poskytnout prohlášení, že se nenacházejí
v žádné ze situací uvedených v Section 2.3 v Manual of Instructions for External
Relations contracts ( k dispozici na internetové adrese:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm). Uchazeči (včetně firem v
rámci téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a subkontraktorů)
mohou předložit 1tendr. Uchazeči mohou nabídnout slevu pro případ, že jejich
tendr bude přijat na více než 1 lot. Nelze nabízet variantní řešení. Tendrová
jistina: 20 000 EUR (nebo 70 000 PLN) při předložení tendru. Jistina bude
vrácena neúspěšným uchazečům po dokončení řízení a vítězi(ům) po podpisu smlouvy
všemi stranami. Jistina propadá při nesplnění všech závazků uvedených v tendru.
Realizační jistina: 1% ceny kontraktu v euro při kontrasignaci smlouvy. Musí být
doručena během 30 dnů poté, kdy vítěz obdrží smlouvu podepsanou kontraktační
institucí. V opačném případě pozbývá smlouva platnosti a nová bude zaslána
uchazeči, který předložil další v pořadí ekonomicky nejvýhodnější odpovídající
tendr. Platnost tendru: 90 dnů po uzávěrce pro předložení tendrů. Maximální
dodací lhůta: 10 - 41 týdnů po podpisu smlouvy v závislosti na skupině. Kritéria
výběru: dodržení formálních a technických požadavků. Kritéria přidělění: cena
Tendrová dokumentace je k dispozici v Pracownie Badawczo-Projektowe Ekosystem in
Zielona Gora, ul. Kozuchowska 20c, room 2c, Att: Ms Teresa Przadka, tel.:
(48-68) 328 33 20, fax: (48-68) 328 33 13/14, po předložení dokladu o úhradě 600
PLN ( 22% DPH). Platba na účet: PBP Ekosystem - Kredyt Bank PBI O/Zielona Gora;
No 15001810-10634-121810002265. Tendry je nutno předkládat na standardním
formuláři z tendrové dokumentace při dodržení formátu a instrukcí. Písemné
dotazy zasílejte na: Zarzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland
(s uvedením referenčního č.) nejméně 21 dnů před uzávěrkou. Zodpovězeny budou
nejméně 11 dnů před uzávěrkou. Uzávěrka pro předložení tendrů: 4.12.2001 (15.00)
: Urzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland. Otevření tendrů:
4.12.2001 (15.30) :Urzad Miasta Lubsko, pl. Wolnosci 1, 68-300 Lubsko, Poland.
Právní podklad: Council Regulation (EEC) No 3906/89 of 18.12.1989 on economic
aid to certain countries of central and eastern Europe, as amended. Water Supply
and Sewerage Services Development Programme Stav tendru: avízo tendru Banka:
Evropská banka Datum uzávěrky: neuvedeno Datum posledni zmeny: 15.10.2001 Země:
Poland Popis: Program rozvodů vody a kanalizace Bydgoszcz. Projekt v hodnotě cca
Euro 45-55 mil., investice v rámci půjčky EBRD budou vynaloženy na modernizaci
systémů úpravy vody a kanalizace: - práce na pokládce kolektoru odpadních vod,
souvisící armatury a fitinky; - čerpací stanice odpadních vod vč. zařízení; -
zařízení čistírny odpadních vod; - zařízení a práce na úpravně vody; - zařízení
na čerpání vody. Vyhlášení tendrů IV/2001. Banks Procurement Policies and Rules
(internet: http://www.ebrd.com). Kontaktní adresa: Mr Krzysztof Biernat Miejskie
Wodociagi i Kanalizacja ul. Torunska 103 85-817 Bydgoszcz, Poland Tel: 48 52
3232 200 Fax: 48 52 371 12 97 e-mail wodkan@mwik.bydgoszcz.pl Oprava sběrného
rezervoáru odpadních vod v rafinérii Novi Sad Stav tendru: vypsaný tendr Banka:
Spojené národy Datum uzávěrky: 12.11.2001 Datum posledni zmeny: 18.10.2001 Země:
Yugoslavia Popis: Úřad Spojených národů pro projektové služby (UNOPS) vypisuje v
rámci svého programu odstraňování ekologických zátěží životního prostředí (UNEP)
ve Svazové republice Jugoslávie tendr na opravu sběrného rezervoáru odpadních
vod v rafinérii Novi Sad (referenční označení projektu: Project NS. 7.1).
Předmětem tendrového projektu NS. 7.1 je oprava hlavní kanalizařní jímky o délce
2,2 km poškozené během kosovského konfliktu. Specifikace jímky: zakopána uvnitř
betonové struktury, vnitřní šířka 2,5m a výška 1,5m, využívaná pro přenos
odpadních vod z novosadské rafinerie přes Ratni ostrvo, oblast bohatou na spodní
prameny, do Dunaje. Obojí jak sběrnou jímku, tak i studně spravují a udržují
Vodovody a kanalizace Novi sad. Předpokládaný rozsah prací: 1. Detailní vymytí
vnitřku rezervoáru. 2. Detailní prověření vnitřku včetně zmapování všech
poškození a ostatních vad, kazů. 3. Oprava vybraných závad - zacelení prasklin
uvnitř rezervoáru, kolem čerpadel atd. Tendrová dokumentace je k dispozici do
19. 10. do 12:00 hod. proti poplatku 3000 dinárů (100 DEM) na této kontaktní
adrese: UNOPS Project Implementation Office Cara Dušana 266, 11080 ZEMUN Federal
Republic of Yugoslavia (FRY) Fax: 381113161763 E-mail: unops@unops.org.yu
Uzávěrka tendru: 12.11. 2001. Zpracoval: David Fritsch, ZK CT Bělehrad. Vzhledem
ke krátkému termínu získání tendrové dokumentace doporučujeme obrátit se na
zahraniční kancelář CzechTrade v Bělehradě, kontakt: CzechTrade Federativna
Republika Jugoslavija g.David Fritsch - direktor, gđica Ana Ječmenica - asistent
Dositejeva 10, 11000 Beograd Tel./fax:00381 11 632 782, 00381 11 180 427 E –
mail: cztrade@Eunet.yu ARITMA-2 - Bursa East and West Wastewater Treatment
Plants Stav tendru: výzva k předkvalifikaci Banka: Evropská investiční banka
Datum uzávěrky: 12.11.2001 Datum posledni zmeny: 16.10.2001 Země: Turkey Popis:
*Výstavba a provoz čistíren odpadních vod. Hlavní technické podmínky: - Bursa
Eastern Wastewater Treatment Plant: průměrný denní průtok: 240.000 m3/den total
BOD5: 64.000 kg/den - Bursa Western Wastewater Treatment Platn: průměrný denní
průtok: 87.500 m3/den total BOD5: 23.500 kg/den standardy pro obě ČOV: BOD5: 25
mg/l COD5: 125 mg/l total nitrogen (as N): 10 mg/l total phosphorus (as P): 3
mg/l Předkvalifikační dokumenty v prodeji do 26.10.2001, proti poplatku TL 1
bilion nebo ekv. v USD případné zámořské poštovné USD 100; bankovní spojení:
BUSKI´s account (USD) No. 657886, Bursa Ziraat Bank, Heyken Branch. Bližší
informace: BUSKI GENEL MUDURLUGU Kat. 8, Acemler/BURSA tel. 0-224-2333989; fax
2337911; e-mail: buski@turk.net SK-Bratislava: PHARE - Early Warning System at
Intake Point for Drinking Water Supply by Using Continuous Biological Monitoring
Stav tendru: vypsaný tendr Banka: Evropská unie - program PHARE Datum uzávěrky:
20.11.2001 Datum posledni zmeny: 19.10.2001 Země: Slovak Republic Popis: 2001/S
191-130723 Referenční č.: EuropeAid/112739/D/S/SK Mezinárodní otevřený tendr
Program: Phare. Financováno: SR9911 01. Kontraktační orgán: Office of Government
of the Slovak Republic, Central Finance and Contracting Unit, Bratislava,
Slovakia (Slovak Republic). Popis projektu: Dodávka systému včasného varování
při znečištění zdroje pitné vody s použitím kontinuálního biologického
monitoringu v 1 lotu. Účast je otevřená za stejných podmínek pro všechny fyzické
i právnické osoby, účastnící se individuálně nebo v konsorciích, členských států
a zemí a území regionů spadajících pod program, v němž je kontrakt financován.
Veškeré zboží musí pocházet z těchto zemí. Uchazeči musejí poskytnout
prohlášení, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených v Section 2.3 v
Manual of Instructions for External Relations contracts ( k dispozici na
internetové adrese: http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm). Uchazeči
(včetně firem v rámci téže právnické skupiny, jiných členů téhož konsorcia a
subkontraktorů) mohou předložit 1tendr na lot, ne na jeho části. Uchazeči mohou
nabídnout slevu pro případ, že jejich tendr bude přijat . Nelze nabízet
variantní řešení. Tendrová jistina: 4 000 EUR na č. účtu: 107-1021057,
specifický symbol 221 000 978; nebo 172 000 SKK na č. účtu: 107-1021057,
specifický symbol 221 000 001 u Hypovereinsbank Bratislava, Bank Code 8140 (je
nutné uvést název společnosti účastníka tendru). Uvedená částka může být
poskytnuta též formou bankob¨vní záruky. Jistina bude vrácena neúspěšným
uchazečům po dokončení řízení a vítězi(ům) po podpisu smlouvy všemi stranami.
Jistina propadá při nesplnění všech závazků uvedených v tendru. Realizační
jistina: 2% ceny kontraktu v euro při kontrasignaci smlouvy. Musí být doručena
během 30 dnů poté, kdy vítěz obdrží smlouvu podepsanou kontraktační institucí. V
opačném případě pozbývá smlouva platnosti a nová bude zaslána uchazeči, který
předložil další v pořadí ekonomicky nejvýhodnější odpovídající tendr. Platnost
tendru: 90 dnů po uzávěrce pro předložení tendrů. Maximální dodací lhůta: 90 dnů
po podpisu smlouvy. Kritéria výběru: dodržení formálních a technických
požadavků, ekonomická, finančnía profesní kapacita.. Kritéria přidělění: cena
Tendrová dokumentace je k dispozici v kontraktační instituci . Tendry je nutno
předkládat na standardním formuláři z tendrové dokumentace při dodržení formátu
a instrukcí. Písemné dotazy zasílejte na: e-mail cfcu@cfcu.sk [cfcu@cfcu.sk] a
poštovní adresu: Office of Government of the Slovak Republic, Central Finance
and Contracting Unit, Att: Mr Milan Michalicka - CFCU Director, Mlynske Nivy 61,
821 09 Bratislava, Slovak Republic (s uvedením referenčního č.) nejméně 21 dnů
před uzávěrkou. Zodpovězeny budou nejméně 11 dnů před uzávěrkou. Uzávěrka pro
předložení tendrů: 20.11.2001 (16.00) : Office of Government of the Slovak
Republic, Central Finance and Contracting Unit, Att: Mr Milan Michalicka - CFCU
Director, Mlynske Nivy 61, 821 09 Bratislava, Slovak Republic. Otevření tendrů:
21.11.2001 (10.00) at the Office of Government of the Slovak Republic,
Department of Foreign Assistance, Stefánikova 2, 810 01 Bratislava, Slovak
Republic. Právní podklad: Council Regulation (EC) No 3906/89 of 18.12.1989 on
economic aid to certain countries of central and eastern Europe, as amended.
Sdílet článek na sociálních sítích