Americký maloobchodní řetězec Target uvede novou privátní značku zaměřenou na biopotraviny

29. června 2013
Americký maloobchodní řetězec Target uvede novou privátní značku zaměřenou na biopotraviny

Americký maloobchodní řetězec Target Corp. se chystá uvést novou řadu výrobků v bio kvalitě. Bude se jednat o řadu produktů tzv. private label, tedy dodávaných exkluzivně pro Target a prodávaných výhradně v tomto řetězci. Target tak chce podpořit prodej potravinářských výrobků ve svých obchodech. Nová značka ponese název "Simply Balanced" a bude zpočátku označovat nápoje a snacky. Během následujících 5 měsíců plánuje uvést v rámci této řady 250 nových produktů. Nová řada výrobků by tak měla do jisté míry nahradit již zavedenou značku typu private label Archer Farms, která je propagována jako prémiová alternativa k tzv. národním značkám, prodávaným v různých obchodech po celém USA.

Target uvádí, že nová řada je odpovědí na rostoucí oblibu biopotravin (organic foods) v USA. Přestože biopotraviny stále představují menší než 10% podíl na celkovém prodeji potravin, ve srovnání s běžnými potravinami zaznamenávají dvojnásobný nárůst prodeje. V této souvislosti Target plánuje, že do roku 2017 budou mít biopotraviny v jeho nabídce potravin podíl 25 %.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraničního zastoupení MPO v Chicagu.

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
Electrolux - domácí spotřebiče
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů