Toto speciální školení je zaměřeno na povinnosti firem, které provozují nebo budou provozovat zařízení, spadající pod vydání rozhodnutí v režimu IP. Samozřejmostí je orientace v zákoně a reakce na aktuální (poslední) legislativní změny.
Postup vyhodnocování plnění podmínek integrovaného povolení = povinnost firem předložit zprávu do 31. 3. 2015 za uplynulý kalendářní rok místně příslušnému krajskému úřadu.
Povinnosti při změnách v zařízení, rozdíly mezi změnou podstatnou a nepodstatnou. Formulář žádosti o vydání rozhodnutí pro nové zařízení a jeho vyplnění nebo žádost o změnu rozhodnutí v rámci změny zařízení.
Závazné podmínky provozu zařízení a jejich plnění v souladu s BAT. Základní zpráva, jako jedna z podstatných změn v řízení IPPC.
Zkušený lektor Vám poskytne informaci o zákoně a jeho požadavcích. Provede Vás povinností vyplnění přílohy č. 4 vyhl. 288/2013 Sb. - vyhodnocení plnění podmínek IPPC. Vysvětlí, jak zjistit, zda Vám vznikly zákonné povinnosti a jaké.
Poskytne návod, jak pracovat s nástroji, které jsou pro zavedení systému IPpovinné a představí novinky.
Poukážeme na nejčastější nedostatky v žádosti a vyhodnocování. Vysvětlíme jak se jich vyvarovat.