Děti s vyššími hladinami omega-3 mastných kyselin EPA a DHA v krvi mají menší poškození genetického materiálu (DNK)

4. června 2020 11:30

Zdraví

Renomovaný časopis Food & Function (IF=3,24), publikoval výzkum, který ukázal, že děti s vyššími hladinami omega-3 mastných kyselin (EPA a DHA) v krvi, měly menší poškození DNK než děti s nižšími hladinami. Vědci se domnívají, že posouzení stavu omega-3 MK by mohlo být způsobem, jak zvýšit ochranu zdraví dětí. Rozhodující jsou dávky omega-3 mastných kyselin.
13.6.
12.6.

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů