VIVATECH 2023: L'ORÉAL BEAUTY TECHNOLOGIE S POZITIVNÍM ENVIRONMENTÁLNÍM A SOCIÁLNÍM DOPADEM
Společnost L'Oréal dnes na veletrhu Viva Technology v Paříži představila řadu inovací v oblasti kosmetických technologií, které mají zajistit ,,krásu pro každého bez rozdílu". Inovace, které zdůrazňují roli krásy jako hnací síly pro blaho společnosti i každého z nás, zahrnují chytrá a udržitelná řešení v oblasti kosmetiky a digitálních služeb, jakož i diagnostická zařízení využívající data pro poskytování inkluzivní, personalizované a virtuální krásy.
Řešení, která na svém interaktivním stánku v rámci veletrhu VivaTech společnost L'Oréal představila, ukazují její odborné znalosti v oblasti využívání dat, technologií a umělé inteligence, které pomáhají spotřebitelům získat lepší informace a přístup ke kosmetickým produktům a službám přizpůsobeným jejich individuálním potřebám.
Kromě rozšíření produktového portfolia se společnost L'Oréal v oblasti kosmetických technologií rozrostla na více než 5 900 odborných zaměstnanců, v roce 2022 nabídla více než 800 online služeb na 40 milionech schůzkách, dosáhla důležitých milníků, jako je vývoj nových kosmetických zařízení s rozšířenou realitou a špičkových diagnostických nástrojů pro pleť a vlasy nebo miliarda vyrobených obalů s QR kódem pro zlepšení zkušeností spotřebitelů pomocí rozšířené reality, a získala 6 cen CES Innovation Awards pro rok 2023.
Společnost L'Oréal na veletrhu VivaTech již sedmým rokem představí své nejnovější technologické produkty a partnerství v oblasti kosmetických technologií, včetně inkluzivních řešení, jako je zařízení HAPTA od Lancôme, které umožňuje lidem s fyzickým omezením nanášet make-up, diagnostických a koučovacích nástrojů, jako je La Roche-Posay SPOTSCAN, META PROFILER? od Giorgio Armani a K-SCAN Kérastase, personalizovaných řešení, jako je 3D shu:Brow od značky shu uemura pro profesionální úpravu obočí v domácích podmínkách, L'Oréal Paris COLORSONIC pro domácí barvení vlasů bez nepořádku a virtuální proměna pomocí Maybelline Beauty App, a udržitelných řešení, jako je zařízení WATER SAVER od L'Oréal Professionnel, které doposud ušetřilo více než 42 milionů litrů vody, partnerství L'Oréal s IMPACT+ pro měření dopadu našich aktivit v oblasti digitálních medií a tříleté partnerství L'Oréal s portálem Alibaba pro spuštění vůbec prvního systému digitální cirkulární ekonomiky v Číně s cílem snížit dopad našich aktivit v oblasti elektronického obchodu.